Skip to main content

Hallo,

ik heb nu denk ik al een jaar lang een abonnement van 10 gb bij Kpn. Alleen zie ik net dat ik bij mijn abonnement opeens 30gb erbij heb gekregen. Als ik kijk bij extra’s opties staat er ook 30gb extra en dat ik dat dan voor €0,00 kan kopen. En bij uw extra opties staat ook dat ik dus die 30gb heb. Alleen heb ik dat helemaal niet aangezet. Dus nu heb ik liever niet dat ik aan het einde van de maand misschien toch iets bij moet betalen. Hef bedrag van me abonnement geeft trouwens wel gewoon nog mijn vaste bedrag aan. Daarom vraag ik hier om hulp zodat ik niet straks nog oppeens een dikke rekening heb.

Hoi @JuliaN123 ,

Meestal hebben we hier klanten die juist melden dat een deel van hun GB's spontaan verdwenen is. Maar bij jou zijn ze er juist gratis bijgekomen! 

 

Het kan zijn dat de weergave van jouw gb's even niet klopt. Hou er maar rekening mee dat het een foutje is. Zolang het jou niets extra kost, dan lijkt het me verder geen heel groot probleem. 


Hallo @JuliaN123 Ik snap 'm ook niet helemaal, maar ik kijk het graag voor je na als dat nog nodig is. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Reageer