Skip to main content

Hi,

 

wij heb in 1 keer sinds een paar weken erg slecht bereik vanuit thuis en in de omgeving Eindhoven. Voor zowel bellen als internet is het bereik uit het niks enorm verslechterd. Met bellen zijn we ook nauwelijks meer verstaanbaar omdat de lijn zo erg stoort. Op dit moment ook naar 1 streepje bereik. Vaak valt het bereik zelfs helemaal weg. 

 

We zijn al jaren klant bij KPN en hebben hier voorheen nooit problemen mee gehad.

 

Hoe kan dit in één keer??

We horen het graag.

Alvast bedankt.

 

Met vriendelijke groet,

 

Natasja 

Goedemiddag @Natasja040

Wat gek dat het bereik ineens zoveel slechter is geworden. Dat mag natuurlijk nooit de bedoeling zijn. Ik wil je graag helpen om dit te verbeteren.

Om je goed te helpen is het belangrijk dat ik een goed beeld krijg van de problemen. Het is belangrijk dat je hierbij zo duidelijk mogelijk bent over wat je ervaart. Je geeft aan dat dit probleem vooral thuis speelt. Je geeft daarbij aan dat het ook op andere plekken in Eindhoven slecht is. Dat zou betekenen dat je overal problemen met het bereik hebt. In dit geval is de kans op een verstoring in het KPN netwerk kleiner, en de kans dat het aan je instellingen, je SIM-kaart of je toestel ligt groter. Kun je me vertellen of je de problemen vooral binnenshuis of buitenshuis ervaart? Zijn het specifieke plekken waar het mis gaat? Of werkt het echt overal slecht?

Als je voornamelijk binnenshuis problemen ervaart, dan wil ik je ook alvast adviseren om deze pagina even door te lezen. Mobiel bellen via wifi is namelijk een hele fijne nieuwe oplossing voor problemen met je bereik op binnenlocaties.

Wat ik eigenlijk altijd wil aanraad is om je toestel even te herstarten. Dit klinkt erg simpel, maar het is erg effectief om eventuele problemen meteen op te lossen. Vaak houden we ons toestel ook langere periodes ingeschakeld. Kun je ook je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN bij ‘persoonlijke opmerkingen’ willen vermelden? Ik kan dan de dekking op je adres bekijken je beter verder helpen. 

Ik hoor graag van je!


Reageer