Skip to main content

Geachte lezer. Ik ben er letterlijk totaal niet om puntjes, of mijn part een miljoen te winnen wel zou ik een oprechte mening willen weten van stel dat. U bent al letterlijk jaaaaaren lang klant van KPN al 5 jaar geleden. telefoon besteld. Nooit ontvangen

admin: screenshot verwijderd ivm privacy

Ik zal ver haal toelichten. Nog nooit ik bedoel nooit achterstand gehad nu inmiddels al 3 telefoons niet ontvangen U kan handtekening zien. Die van mijn is letterlijk totaal anders. Vergeet niet nu heb ik het pas over 3 toestellen. dan nog 2 toestellen die gestolen zijn. Zeker verzekerd. Genaamd chub aaaaalllll risk. instap kosten 35. er na iets van 15 euro.  Ik heb aangiften word er gevraagt product nr. Mits iemand me kan zeggen voor iets wat je niet hebt gehad het toestel nr toevallig goed te gokken. Voor mijn heb je dan een glaze bol. Kort om Niet te verzekeren. Ondertussen betaal ik Geen probleem Dit is hoe kpn met klanten om gaat. Ik verstuur U zo nog 1 foto


KpN denkt vast zeker Ach Arme Donder. Jonge probeert Iets los te peuteren. Ja ja nog even Ik wil wie dan ook het voorstel doen.  De gene. Die de oplossing heeft om zoveel mogelijk schade toe te doen Dat ik zo en zo 50procent van de waarde betaal van alles wat ik krijg. Nu nog de kosten. U ziet het niet direct laat ik het maar zeer laag houden. Ik bied de oplosser 2.500euro aan voor vergoedingen enz  U kan me op het komend nr alleen smsen. dus U kan me er niet op bellen ik hoor of lees evnt uw reactie gr marcello


Hoi @Bijnaam . Welkom op het forum.

Het is mij nog totaal onduidelijk wat er gebeurd is. Wat ik nu bij elkaar kan puzzelen is dat jij een mobiel abonnement plus telefoon bij ons besteld hebt? En de telefoon is nooit bezorgd? Zit ik in de juiste richting?

Kun je je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan kan ik in ieder geval even meekijken. 


Ik wil U aanraden om me te bellen op tel ***** dat is makkelijker en sneller uitleggen

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Nu zal ik compleete situatie uit leggen. U werkt voor kpn dus U zou met mijn toestemmig mijn gegevens terug moeten kunnen zien. Er zijn meersere abbonementen geregistreerd op ****** te naam van Jan de leijer Kijk dit svp zsm na. Dan is het nog evnt mogelijk komende kosten tegen te gaan.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Eerlijk waar. Mijn excus voor mijn komende uitspraak. ik word helemaal lijk van dit programma. ik kan op geen manier op mijn telefoon geheel inloggen zodat ik veel sneller kan tikken


Alle abbonementen staan op Jan de Leijer. Beste heer. Als ik mijn abbonent verleng incl telefoon bij neem Maar nooit aankomt. Vind U dan dat kpn mag zeggen. Oh dan moet U bij ptt zijn???? Ik ben van mening niet. Ik ben van menin dat kpn de hoofd verandwoordelijke is dat wat dan ook aankomt wat in iedergeval bij kpn word besteld. Uit eindelijk word dat ook betaald. Anders zou ik nog zoiets hebben van. Oke dat is mijn nalatigheid. U zou zeer makkelijk moeten kunnen terug zien wat de vereisten zijn bij het afsluiten van abbonement. Zeker tegenwoording word er naar van alles gekeken. Wat ook zeer terecht is. Zodat er iemand niet door in de schuld komt.  Zeer jammer dat ik nu niet het originele stuk van aflevering kan versturen. Dit kan ik even niet terug vinden. Ik adviseer me minstens direct te bellen zodra U deze mail ontvankt en leest. om verdere financieel schade te voorkomen. Waar ik over genoodzaakt ben om deels bij kpn te leggen 06*********

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Hoi @Bijnaam . Helaas kan en mag ik jou niet helpen. Ik stuur je even een privébericht waarom.Â