Skip to main content

Een aantal maanden geleden had ik gedurende 2 weken super slecht bereik. Telefoongesprekken vielen weg, kon niet bellen. Uiteindelijk met een omweg na 100x het online probleem oplos riedeltje geprobeerd te hebben kreeg ik een medewerkster aan de telefoon. Het zou aan mijn simkaart kunnen liggen was haar conclusie. Volgende dag naar een KPN winkel kwam het door werkzaamheden aan de zendmasten en niet door een slecht werkende simkaart, prima kon de medewerkster niet weten. 
 

Nu heb ik momenteel alweer bijna 2 weken klote bereik en mag ik blij zijn als ik twee streepjes op m’n scherm heb. Ik betaal de volle mep, heb alles weer geprobeerd, contact met jullie geprobeerd te zoeken en ben het nu echt zat. Ik hoop dat dit nu eindelijk eens opgelost wordt. Ik heb een iPhone 15 pro, er is geen storing en heb alle stappen wederom doorlopen. 

Balen dat je nu opnieuw problemen met de verbinding van jouw iPhone 15 Pro ervaart, @Chendb. Ik begrijp uit jouw bericht dat je al één en ander hebt geprobeerd.

Heb je ook naar onze dekkingskaart gekeken? Hierop kun je zien hoe de dekking op jouw adres is.

En heb je ook jouw simkaart in een ander toestel geprobeerd? Hoe is de verbinding dan? En wat als je een andere simkaart in jouw toestel stopt, hoe is de verbinding dan? Hiermee kunnen we erachter komen of het probleem in jouw toestel of in jouw simkaart zit. Werkt jouw simkaart in een ander toestel wel goed, dan kunnen we aannemen dat het probleem in jouw telefoon zit, zeker als het ook met een andere simkaart niet in jouw toestel werkt. Werkt jouw simkaart in een ander toestel ook niet, dan is er mogelijk iets mis met jouw simkaart.

Je zou dan kunnen beginnen met het vervangen van jouw simkaart. Je kunt gratis een nieuwe simkaart aanvragen via MijnKPN. Als de problemen hierna toch nog aanhouden, dan raad ik je aan telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 0402. Mijn collega kan dan één en ander voor je controleren en desnoods een ticket aanmaken voor onze technische dienst.


Reageer