Skip to main content

Goedemiddag,

in verband met aanleggen glasvezel (afgelopen zomer) zijn wij overgestapt naar een andere provider/leverancier.

Op 14 september  hebben wij per aangetekende brief  ons abonnement bij KPN stopgezet en tevens verzocht om de automatische machtiging van onze bankrekening ook te stoppen.

Wij hebben later nog met een van uw medewerkers gesproken en dit verder goed doorgenomen. Wat schetst onze verbazing dat in oktober, november (en inmiddels ook op 16 december) nog steeds de abonnementskosten geïncasseerd worden á € 65,86.

Op 16 november heb ik nog contact gehad met uw medewerker de heer Michael. Heb hem toen alles uitgelegd en hij heeft in onze gegevens kunnen zien wat ik hierboven heb vermeld. Hij beaamde dat het vreemd was en dat wij volgens hem in ieder geval oktober terug zouden moeten ontvangen. Het was een vriendelijk en behulpzaam gesprek. Hij zou mij 's avonds nog terugbellen omdat hij dit wilde voorleggen aan uw administratie.

Tot op heden heb ik niets meer gehoord. Daarin ben ik hevig teleurgesteld.

Nu vraag ik u toch dringend om actie te ondernemen.

Graag zien wij zo spoedig mogelijk het teveel betaalde abonnementsgeld terug.

Ik begrijp hier niets van. Wij zijn jarenlang abonnee bij u geweest en hebben nooit klachten gehad, maar om nu zo behandeld te worden vind ik op z'n zachts gezegd niet netjes.

Mag ik zo spoedig mogelijk iets van u horen.

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

@Jurriena Welkom op het forum. 

Ik zie dat er na het aanmaken van dit topic al contact is geweest met mijn collega's en dat er een vergoeding ingevoerd is. Klopt het dat het hiermee opgelost is? 


Zodra ik een vergoeding heb ontvangen zal ik het u meedelen.