Skip to main content

Beste, 

Ik heb nu al 2x geprobeerd 1 van mijn 2 mobiele abonnementen op te zeggen. Ik heb van beide keren een bevestiging gekregen via de mail dat ik gebeld zou worden. De eerste keer 21-04-2020 ben ik gebeld. Toen is mijn eigen abonnement verlengd en het nummer waarom het ging kon nog niet op gezegd worden, maar de collega zou deze tegen de tijd dat het opgezegd kon worden zelf in orde maken. Vervolgens gebeurde dit niet dus heb ik weer een opzegging online doorgegeven op 21-09-2020, maar ook dit is niet gebeurd. Ondertussen gaan de rekeningen door, welke ik niet betaal en wordt er nu zelfs gedreigd met preventel. Wanneer gaan jullie de opzegging doorvoeren?

Hoi @CMM.u. Welkom op het KPN Forum! Wat een vervelende situatie. Zou je je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het mobiele nummer in je KPN profiel willen achterlaten en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan Dan kunnen we dit verder voor jou uitzoeken. 


@CMM.u, Mocht ik nog kunnen helpen, dan hoor ik graag van je. 


Hoi Vikash, ik heb de gegevens aangepast.


Hi C, dankjewel voor je gegevens. 

Ik zie dat er nu wel een opzegging is ingevoerd. Ik lees echter iets over april en september, heb jij daar ook een bevestiging van gekregen? Zo ja, dan kan ik op basis daarvan onderzoek doen. 

Ik hoor graag van je. 


Nou ik heb een bevestiging gekregen van de online opzegging, maar dat ik binnen 14 dagen gebeld worden. In april ben ik gebeld en diegene zou de opzegging per einde contract doorvoeren, maar dit gebeurde niet dus heb ik nogmaals een online opzegging gedaan.. 

de opzegging die nu is ingevoerd heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ik de rekeningen niet meer heb betaald. Ik ga namelijk niet meer betalen als ik een opzegging heb gedaan.. 


Belangrijk is dat je die bevestiging hebt. Ik heb je een privébericht gestuurd. 


Verstuurd


Dankjewel, ik heb het ontvangen. Ik heb hier een klacht voor aangemaakt, dit kan ik zelf namelijk niet meer oplossen. Ik heb je -mailadres en je andere 06-nummer als contactgegevens doorgegeven, wacht dit dus even af.