Skip to main content

Mijn abonnement is twee jaar terug verlopen; ik heb 19 november een nieuwe telefoon uitgekozen én een nieuw abonnement afgesloten. De jongeman in de winkel vertelde dat er geen overlap zou zijn qua kosten; dus dat je niet '’enkele dagen dubbel betaald'’ gezien je nieuwe abonnement.

 

Echter, aan de telefoon vertelde een vrouw mij dat dit niet zou kloppen, dat er wel degelijk overlap is en dat je rekening moet houden met 15,- soms 20,- euro meerprijs? Toch kon ze mij niet precies vertellen hoeveel dit nu zou zijn..

Waarom zijn verschillende medewerkers over dezelfde kwestie verschillend ingelicht? Hoe achterhaal ik online wat ik werkelijk meer zal betalen? Qua KPN bellen kom je er niet door heen wbt de drukte...

Hallo @onzinnaam , je mobiele abo loopt niet af, maar wordt stilzwijgend voortgezet voor onbepaalde tijd met de opzegtermijn van 1 maand, daaraan had je je nieuwe telefoon kunnen koppelen. Een nieuw abo afsluiten was niet nodig geweest.

 


Hallo @onzinnaam , je mobiele abo loopt niet af, maar wordt stilzwijgend voortgezet voor onbepaalde tijd met de opzegtermijn van 1 maand, daaraan had je je nieuwe telefoon kunnen koppelen. Een nieuw abo afsluiten was niet nodig geweest.

 

Dankuwel voor de reactie JanD. Vervelend dit te lezen.. Gaat KPN zelf ook nog in dit topic reageren? Hoe krijg ik dit beter uitgezocht?

 

KPN, attent naar jullie jarenlange klanten dit. Waarom kan dit niet beter worden uitgelegd en waarom verschillende informatie? Waarom van die ongeduldige of onbeleefde Hassans en meiden aan de telefoon? Mensen proberen te bellen met gangbare vragen waar geen duidelijk antwoord op komt.

 


Hallo @onzinnaam KPN bij monde van een moderator gaat hier ook nog op reageren, maar dat kan wegens drukte even duren.

 


Hallo @onzinnaam, welkom op ons forum!

Doorgaans is het zo dat je bij een vernieuwing van jouw contract geen dubbele kosten hebt. Ik kijk er dan ook een beetje vreemd van op dat jou aan de telefoon is gezegd dat je wel extra kosten zou krijgen. Nu lees ik ook iets over een nieuw abonnement. Het lijkt me daarom goed dat ik even voor je uitzoek hoe deze vork precies in de steel zit. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Ik heb niets meer van je vernomen. Ik ga er daarom van uit dat het probleem is opgelost. Indien je toch nog problemen ervaart, laat het gerust weten. We helpen je graag verder.