Skip to main content

Nu is Telfort overgenomen door KPN en bemerk ik dat ik nu al weer over mijn bel minuten heen zit.
Bij navragen klantenservice kom ik achter 2 dingen.

A zoals destijds door Telfort is gecommuniceerd dat MB en belminuten werden overgebleven belminuten en MB meegenomen.
B. Dat er een nieuw contract is opgesteld, welke ik niet heb ondertekend dan wel met KPN ben aangegaan.
C. Dat je nu tegen een muur aanloopt van halsstarrigheid en komt er op neer dat mijn belminuten weg zijn en datgene wat er over is niet kan worden doorgeschoven naar de volgende maand. En ik niet weg kan bij KPN, pas per jan 2021.

 

Kortom er is hier anders over gecommuniceerd. 
Ik voel mij nu best wel in het ootje genomen.

Is dit herkenbaar voor anderen. En zo ja, wat hebben jullie er aan gedaan.
 

@Cassandra1965 Welkom op het forum. Wat vervelend dat je belminuten opraken. Je MB's en je belminuten van de laatste 2 maanden worden inderdaad meegenomen naar de volgende maand, mits deze niet op zijn natuurlijk. Je contract zoals het bestond bij Telfort is overgegaan naar KPN. Er is dus geen sprake van een nieuw contract. Binnen je abonnement heb je 150 belminuten, deze zijn de laatste maanden ook opgebruikt. Je hebt wel altijd de mogelijkheid om het abonnement te verhogen. Meer informatie over de overgang van Telfort naar KPN vind je hier. Was er wellicht sprake van een Telfort thuis abonnement wat voor andere voordelen zorgde? Deze gegevens heb ik helaas niet direct inzichtelijk. 


@Cassandra1965 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Beste Rutger, nee het is nog niet opgelost. Maar hartelijk dank voor je reactie. 
Zoals ik zelf al had bedacht, is mijn contract niet vernieuwd dan wel anders geworden.

Dit betekend dus gewoon dat ik per direct kan overstappen.

 


@Cassandra65 Je contract is dus inderdaad niet vernieuwd of anders geworden, de einddatum van je contract is daardoor dus ook niet verandert. Dit betekent dat je per de, door jou in je eerste reactie genoemde datum een overstap zou kunnen maken. Je geeft echter ook aan dat het nog niet opgelost is. Mag ik vragen waar je nog tegen aan loopt?Â