Skip to main content

 

Is er wellicht een reden, dat KPN mij niet als klant wil hebben? Eerst ontving ik in plaats van mijn simkaart, de simkaart van mevrouw (**** )uit Gouda. Toen belde ik naar jullie klantenservice. 

Mij werd gezegd, dat dit niet eerder is gebeurd. Jullie gaan het uitzoeken en bellen terug.

Na 4 dagen nog geen reactie ontvangen en zelf weer gebeld.
Het verhaal kon ik opnieuw vertellen want er stond niet in het systeem dat er wat mee gedaan moest worden.
De medewerker zei, dat hij het abonnement moest annuleren en opnieuw afsluiten om een nieuwe simkaart op te kunnen sturen.
Een bevestiging per mail zou volgen.
Een mail ontving ik niet, dus dezelfde avond teruggebeld. Toen werd me beloofd, dat ik een mail zou krijgen.

De volgende dag nog geen mail ontvangen.
Weer de klantenservice gebeld.
De medewerker zei dat het abonnement nog niet was geannuleerd en kon niets terugzien in het systeem, wat de andere medewerker had beloofd.
Hij wilde het abonnement annuleren, maar ivm nummberbehoud kon niet direct een juiste simkaart worden opgestuurd.
Nu zou ik een tijdelijke simkaart ontvangen met een nieuw nummer.
Omdat ik bereikbaar moet zijn op het huidige nummer, en daarom juist voor nummerbehoud heb gekozen, aangegeven dat dit geen mogelijkheid is.
Een andere oplossing was er niet, werd me gezegd.
Besloten het abonnement weer te annuleren en bij mijn huidige provider te blijven. Gezegd aan de lijn te blijven tot de bevestiging van annulering binnen was. De verbinding werd verbroken.
Weer gebeld en na 20 minuten in de wacht het verhaal opnieuw uitgelegd. Ik zou met een leidinggevende worden doorverbonden.
Opnieuw werd de verbinding verbroken.

Weer gebeld. Toen van de medewerkster een mail ter bevestiging van de annulering van het nummerbehoud ontvangen.

De annuleringsmail zelf wordt binnen 5 werkdagen gestuurd.

Is dit werkelijk dat beste oplossing die jullie kunnen bieden?

Voor internet en telefonie niet eerder problemen gehad bij jullie, maar dit slaat alles. 

Mocht u nog een passende oplossing hebben, verneem ik het graag.

Ai, het is duidelijk dat hier dingen niet goed zijn verlopen, @Riannevw. Heel jammer dit te horen, goed dat je het meldt. 

In het algemeen kan ik, wat nummerbehoud betreft, dit aangeven: zolang het nummerbehoud aan onze kant nog niet is uitgevoerd, blijft dit nummer bij de oude provider gewoon actief. Dus, ook met een tijdelijke sim met nieuw nummer van ons, zou je oude nummer nog blijven werken tot we het nummerbehoud opnieuw hadden ingevoerd.

Wat betreft de rest, ik kijk dit graag verder voor je na wat er nu wel en niet loopt en aan de hand is. Wil je daarvoor je forumprofiel invullen, en hier weer reageren als je dat gedaan hebt. Ook hoor ik dan graag wat jij zelf zou willen. Wil je nog steeds naar ons overstappen, of wil je nu juist bij je oude provider blijven? Dan kan ik daarop aansluiten met wat we kunnen doen. 


Hi Erik, 

Bedankt voor je reactie.

Het forumprofiel heb ik ingevuld.

Als alles nu goed geregeld zou worden, wil ik alsnog wel overstappen naar jullie.

Omdat de oplossing zo ingewikkeld werd en ik telkens niet verder werd geholpen,  had ik de overstap geannuleerd. 

Bij een goed voorstel,  is een overstap nog bespreekbaar.

 


Prima, dank je, @Riannevw. Ik ben net alvast het systeem ingedoken en heb de notities van de collega's gelezen. Ik zie hier op dit moment op jouw adres een actief mobiel abonnement, ingegaan per de 11 van deze maand. Zou je nog het mee te nemen 06-nummer in je profiel willen zetten? Geef even aan als je dat gedaan hebt, dan kan ik hier beter controleren hoe het nu zit met de nummers en abonnement en dergelijke.  


Beste Erik,

Dan gaat het dus nog steeds verkeerd.

Volgens de laatste paar collega's die ik heb gesproken, waaronder een Mika en David,  is het abonnement reeds geannuleerd,  en nu is het toch actief?

Daarnaast was de officiële oversluitdatum 21 oktober en zou er nog niets actief moeten zijn.

Het 06 nummer zal ik nogmaals toevoegen.

Als je uit kunt vinden, hoe dit kan, hoor ik graag. 

 


Ik ben er verder ingedoken de afgelopen dagen, Rianne, en de annulering is nu daadwerkelijk rond. Dat betekent dat, als je nog wilt, er nu een nieuwe aanvraag gedaan kan worden, inclusief nummerbehoud. Vanuit de klacht die je eerder hebt ingediend is vanmorgen een belpoging gedaan om je te bereiken. Dat is niet gelukt. Er zal vandaag of morgen opnieuw een poging gedaan worden. Het lijkt mij het handigst om dat even af te wachten. Die collega kan dan ook met jou kijken naar de mogelijkheden mocht je nog wel willen overstappen naar ons. 


Hi Erik, 

Bedankt voor je bericht. 

Ik heb nu inderdaad ook een bevestiging ontvangen.

Tijdens een telefoontje is het uiteraard mogelijk de verdere opties te bespreken.