Skip to main content

Ik ben overgestapt van Tele2 naar KPN met ingang van vandaag. Dit heb ik gedaan zodat ik beter bereik heb, maar nu blijkt dat ik alsnog geen bereik heb. Ik heb gecheckt op de dekkingskaart of ik hier überhaupt wel bereik van KPN heb, en dat hoor ik wel te hebben. Wat kan ik hier nu aan doen? Klantenservice bellen gaat ook niet aangezien ik geen bereik heb :(

Ha @Sharona Blaak, welkom! Dit is wel heel erg rot! Zie je wel überhaupt KPN in beeld? Je simkaart is wel al actief? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je er verder mee. 


Ik zie net dat er in de brief die ik heb gekregen een ander simkaart nummer staat dan op mijn simkaart, kan dit ermee te maken hebben?


Hoi @Sharona Blaak ik kijk graag even mee maar heb wel wat gegevens van je nodig. Kun je je 06-nummer, klantnummer en in dit geval de simkaartnummers kunnen vermelden op je profiel
Je kunt deze informatie vermelden onder “persoonlijke opmerkingen”alleen wij Moderators kunnen deze gegevens inzien.
Als je deze gegevens ingevuld hebt wil je ons hier dan laten weten dat het gelukt is? Dan kijken we meteen even mee!


Hoi @Sharona Blaak ik kijk graag even mee maar heb wel wat gegevens van je nodig. Kun je je 06-nummer, klantnummer en in dit geval de simkaartnummers kunnen vermelden op je profiel
Je kunt deze informatie vermelden onder “persoonlijke opmerkingen”alleen wij Moderators kunnen deze gegevens inzien.
Als je deze gegevens ingevuld hebt wil je ons hier dan laten weten dat het gelukt is? Dan kijken we meteen even mee!

Waar kan ik mijn klantnummer vinden?


@Sharona Blaak ik zie dat dit nummer op een ander adres staat dan die in je profiel maar ook op een andere naam.
Kan dat kloppen?


@Sharona Blaak ik zie dat dit nummer op een ander adres staat dan die in je profiel maar ook op een andere naam.
Kan dat kloppen?

Ja klopt, staat op mijn pleegvaders naam


Duidelijk, maar de klacht over het bereik gaat wel om het adres in je profiel? En dit is dan zowel binnen als buiten? Heb je op andere plekken wel goed bereik met je toestel?


Duidelijk, maar de klacht over het bereik gaat wel om het adres in je profiel? En dit is dan zowel binnen als buiten? Heb je op andere plekken wel goed bereik met je toestel?

Ik heb nergens bereik. Het is net of de simkaart het niet doet. Dat vind ik wel heel vervelend aangezien er wel voor betaald wordt.


Ok, dan is er iets anders aan de hand. De nummers van de simkaarten komen namelijk niet overeen. Ik stel voor om je een nieuwe simkaart toe te sturen die juist is gekoppeld en ook goed werkt. Deze wordt wel gestuurd naar het adres dat bij ons bekend is, namelijk 5561AN en het huisnummer dat daarbij hoort. Dat kan namelijk niet anders. Is dit een idee? 

Een alternatief is om samen met de contractant een KPN winkel te bezoeken. 

Ik wacht je reactie graag af. 


Ok, dan is er iets anders aan de hand. De nummers van de simkaarten komen namelijk niet overeen. Ik stel voor om je een nieuwe simkaart toe te sturen die juist is gekoppeld en ook goed werkt. Deze wordt wel gestuurd naar het adres dat bij ons bekend is, namelijk 5561AN en het huisnummer dat daarbij hoort. Dat kan namelijk niet anders. Is dit een idee? 

Een alternatief is om samen met de contractant een KPN winkel te bezoeken. 

Ik wacht je reactie graag af. 

Dit is prima! 


Hoi @Sharona Blaak. Het is mij nu niet duidelijk of het de bedoeling is om een nieuwe simkaart per post toe te sturen of dat je naar een KPN Winkel gaat. :grin: 


Hoi @Sharona Blaak. Het is mij nu niet duidelijk of het de bedoeling is om een nieuwe simkaart per post toe te sturen of dat je naar een KPN Winkel gaat. :grin: 

Per post sturen graag!


Per post sturen graag!

Ik heb zojuist een nieuwe simkaart per post verstuurd. Laat je ons weten of deze simkaart wel goed werkt?


Is het gelukt met de nieuwe simkaart @Sharona Blaak?


Is het gelukt met de nieuwe simkaart @Sharona Blaak?

Het is gelukt, bedankt!


Is het gelukt met de nieuwe simkaart @Sharona Blaak?

Het is gelukt, bedankt!

Fijn om te lezen, graag gedaan.