Skip to main content

Beste KPN

Op 8-07-2024 doe ik via GSMweb een overstapverzoek van ODIDO naar KPN met nummerbehoud!

Dit doe ik tevens met nummerbehoud.

In mijnKPN wordt deze ook toegevoegd.

In mijn vakantie krijg ik een brief waarin staat dat ik korting kan krijgen op mijn abonnement in verband met KPN thuis.

Op 26-08-2024 bel ik op en leg de dame uit dat ik via belsimpel een overstap heb gedaan, maar of ik alsnog gebruik kan maken van deze actie

Dat was geen enkel probleem zij zou ervoor zorgdragen dat dit kon en al snel kreeg ik een contractsamenvatting, en later een contract mobiel:

Lees: KPN’ en ‘meneer R.R.G. Jacobs’ zijn het volgende overeengekomen: mob nummer 06-419890**

Van de week ontvang ik een nota voor 06-22 72 75 **

Ik bel op want ik herken dit nummer niet, want op dinsdag 10 september ben ik met 06-419890** overgestapt van ODIDO naar KPN.

Na het bestuderen van dit onbekende nummer merk ik op dat deze datum identiek is als mijn belmoment op 26-08-2024, maar zoals aantoonbaar staat alles op nummer 06-419890** en niet op 06-227275**

Kortingen zijn ook toegepast op 06-419890**

 

Ik wil tot een oplossing nu komen mede door meerdere simswaps in korte tijd!

Dit nummer 06-227275** is nooit door mij aangevraagd.

Dus wens ik hier ook geen rekening van te ontvangen.

Het contract mobiel geeft in mijn optiek de juiste gegevens aan na mijn gesprek op 26-08-2024

Dit contract en nummer wens ik dan ook graag te houden.

Dat iemand foute handelingen en of info heeft verstrekt vanaf kantoor is niet mijn fout.

 

Ik heb nu twee keer gesproken met iemand van de klahtenafhandeling, die mij verwijt dat ik een simonly heb aangevraagd wat pertinent niet het geval is.

Het is fout gegaan door de omzetting zoals hierboven benoemd.

Waarschijnlijk is dit een tijdelijk nummer wat u kunt gebruiken totdat de nummerovername vanuit Odido geregeld is.


Waarschijnlijk is dit een tijdelijk nummer wat u kunt gebruiken totdat de nummerovername vanuit Odido geregeld is.

Nou, Nick was het maar zo maar het is niet het geval door die contractaanpassing is het dus een extra sim only aangemaakt


Nou, Nick was het maar zo maar het is niet het geval door die contractaanpassing is het dus een extra sim only aangemaakt

Welke contractaanpassing?


Hi Ray, welkom hier. 

Zo te zien zijn hier 2 abonnementen afgesloten, 1 met een nummer dat je niet herkend. Is er nog contact geweest met jou naar aanleiding van de aangemaakte klacht? 


Reageer