Skip to main content

Ik wilde van tele2 overstappen naar  KPN. Nu blijkt er echter 3 dagen tussen de overstap te zitten. Hierdoor heb ik besloten mijn abonnement bij  KPN te annuleren. Afgelopen vrijdag en vandaag heb ik ruim een half uur aan de lijn gehangen met medewerkers die het willen oplossen. Maar op de een of andere manier lukt dit blijkbaar niet en krijg ik geen bericht dat mijn bestelling is geannuleerd.

Hierdoor kan ik echter ook mijn abonnement bij Tele 2 niet verlengen.

Ik kan niet werken zonder telefoon. Hoe kan ik dit oplossen

Hallo @testpiloot 

Waar zit 3 dagen tussen? Waar stond dat? Dit hoort naadloos in elkaar over te gaan.
Ik ben vorige week met nummerbehoud overgestapt van VF naar KPN mobiel en de overstap duurde 10 minuten. De oude simkaart gaf “geen service” en toen heb ik de KPN simkaart geplaatst. Daarna was direct mijn nummer weer actief en “normal operation” hersteld.


Hoi @testpiloot, welkom hier. 

Zoals RBxx al aangeeft moet dat in elkaar overlopen. En nu lukt annuleren niet. Dit kan enkel via 0800-0402. Ik heb niet de mogelijkheid om abonnementen op te zeggen. Dat kunnen alleen mijn collega's van de afdeling opzeggingen. Hebben zij ook gezegd waar het mis liep?