Skip to main content

Hallo,

Ik heb een mobiel Abonnement en ik kan mijn abonnement verlengen per 15-januari. Ik wil deze overzetten naar sim only en mijn huidige toestel houden met nummerbehoud. 

 

Ik hoor graag wat mogelijk is. 

 

Groetjes Pam 

Goedemiddag @TeamManu, welkom terug op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat leuk dat je bij KPN wil blijven! Op het moment dat je nu een abonnement met toestel hebt, kan je gewoon verlengen zonder toestel (dus met Sim Only). Nummerbehoud is standaard, omdat je gewoon gaat verlengen bij KPN. Dus daar hoef je niks aan te doen. Het enige wat je moet doen is het abonnement uitzoeken dat je graag wil afnemen. Je kan 4 maanden van te voren verlengen, en als dat in jouw geval januari is dan gaat je abonnement wel pas 4 maanden later in. Per einddatum contract gaat je nieuwe abonnement dan in. Het vroegtijdig verlengen heeft voornamelijk voordelen als je er een nieuw toestel bij neemt.

Let wel op dat we nu KPN Hussel hebben. Ontvang je nu de KPN Compleet voordelen? Dan gaat dat wel veranderen. Dubbel zoveel data gaat dan verdwijnen, de € 5,00  korting en onderling MB's delen blijft wel gewoon :wink: Daarentegen kan je wel ervoor kiezen om maandelijks je abonnement op te zeggen!

Heb je nog meer vragen? Dan hoor ik het graag!
 


Reageer