Skip to main content

Mijn telefoon heb ik opgestuurd naar recommerce, nu is het pakket daar leeg aangekomen en wordt de kwestie onderzocht. Ik kan hier helemaal niks aan doen, heb alles gedaan zoals gezegd.

Nu krijg ik al 10 x dezelfde mail dat ik een link met gegevens moet invullen en een document moet invullen. Document allang ingevuld en teruggestuurd, maar de link werkt niet en wordt er steeds uitgegooid, kan het dus niet afmaken. Dit heb ik al 30!!!!! keer terug gemaild maar krijg iedere keer hetzelfde antwoord met de link die dus niet werkt. 

​@KPN ik wil gewoon het beloofde bedrag terug voor mijn telefoon 313 euro incl extra bonus. 
Dit kost al heel veel tijd en energie en een telefoon nummer van dit bedrijf is nergens te vinden. 

Jeetje wat balen ​@ontvang geen sms op bali, inhoudelijk kan ik je er niet heel erg goed mee helpen, dat loopt via Recommerce.  Maar er moet wel een manier zijn om de link te laten werken lijkt me.
Krijg je er ook iets van een foutmelding? Kun je t eens met een andere browser proberen? En vanaf een ander toestel?

Alles al geprobeerd, niks werkt. Screenshot van fourmelding al aan recommerce gestuurd, krijg steeds een standaard antwoord. Of, we sturen het door naar de juiste afdeling, of ik krijg de link weer opgestuurd. Vandaag ook weer. Wordt er moedeloos van 

Reageer