Skip to main content

Hallo, hoop dat ik nu eindelijk geholpen wordt,

 

Ik heb een Premium plus abbo, maw Unlimited bellen en data in VS en Canada en 200min/MB in de rest van de wereld per maand.

Op dit moment verblijf ik regelmatig voor enkele weken in Japan, nu heb ik de afgelopen 2 maanden extra kosten gehad op mijn rekening, terwijl dit binnen mijn bundel valt.

Deze periode zie ik dat er weer extra kosten zijn buiten de bundel volgens jullie.

Vandaag via de chat geholpen door William en deze bleef maar volhouden dat dit abbo er niet bestaat en dat het niet klopt, of dat er wat fout zit in het systeem.

Kwam dus geen steek verder zo.

Hopelijk kan iemand van KPN service mij helpen , lijkt mij niet de bedoeling dat ik elke maand moet bellen om dit weer recht te zetten.

overigens was het de eerste keer ook een mysterie voor de klanteservice pas na navragen bij hogerhand wist men hoe het zat. volgens de medewerker toen zagen zij dit abbo bijna nooit.

Zojuist contact gehad met de chat wederom, en na lang praten blijkt dat KPN zelf niet weet wat voor abbo’s er in gebruik zijn moest tot 3x toe screenshots en link van de kpn site laten zien voordat men overtuigd was dat de factuur niet klopte.

men heeft een bundel aangezet ( welke ik zelf niet kan aanzetten ) van nu 135 minuten.

heb echter recht op 200 min dus dat klopt wederom niet.

kan iemand van kpn hier op reageren?


@Gigatech Welkom op ons Forum! Fijn dat je ons hebt gevonden. Als ik het goed begrijp geniet je van een  unlimited mobiel abonnement voor Nederland, Canada, VS  en een limited (200MB/min/sms) voor de rest van de wereld. Het 100GB abonnement met onbeperkt bellen NL, Canada en VS ken ik. Dat daar een extra bundel van 200MB/min voor de rest van de wereld bij hoort wist ik echter niet. Dit ga ik dan ook voor je uitzoeken. 


Lisa dank voor je reactie, heb verder niets meer van je vernomen heb je een update voor mij?

heb overigens op dit forum meer mensen gevonden die ook onduidelijkheden hadden over de 50 voordeel landen  waar men 200minuten / MB per maand  inclusief hadden. moet dus duidelijk zijn lijkt mij. voorlopig klopt mijn bundel dus nog steeds niet met nu 135 min gratis in de voordeel landen.

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/kpn-100-200gbyte-usa-canada-abonnement-premium-plus-voordelen-474354


Lisa dank voor je reactie, heb verder niets meer van je vernomen heb je een update voor mij?

heb overigens op dit forum meer mensen gevonden die ook onduidelijkheden hadden over de 50 voordeel landen  waar men 200minuten / MB per maand  inclusief hadden. moet dus duidelijk zijn lijkt mij. voorlopig klopt mijn bundel dus nog steeds niet met nu 135 min gratis in de voordeel landen.

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/kpn-100-200gbyte-usa-canada-abonnement-premium-plus-voordelen-474354

Hi Gigatech! Excuses voor mijn late reactie, ik was een paar dagen niet aan het werk.  
Ik kan de mail met screenshots zo niet terugvinden. Zou je hem nogmaals willen doorsturen naar onze mail met mijn naam in het onderwerp? Dan pak ik hem vandaag nog op. 


Reageer