Skip to main content

Ik vraag dit voor een buurvrouw:

Ze heeft een iPhone met een KPN simkaart.

Vorige week kon ze opeens niet meer bellen of gebeld worden.

Vorige week donderdag kwam ze bij mij om hulp.

Na enig proberen heb ik de simkaart uit mijn iPhone gewisseld.

Ja en toen deed mijn iPhone het niet en de hare wel..

KPN gebeld, duurt héél lang. Na een lang gesprek beloofde de aardige medewerkster een nieuwe simkaart.

Maandag kwam die, meteen erin gezet en geactiveerd: oei er is een -technisch probleem- zegt de activatie pagina..

En jawel; géén service!! Ook niet na een halve dag.

Weer KPN gebeld, duurt weer heel lang, en wéér alles uitgelegd.

Tja het was moeilijk, en er moest handmatig geactiveerd worden door KPN (??)

Dat zou maximaal 4 uur duren.

Nou, de volgende dag nog steeds geen telefoonservice na opstarten van de iPhone..

Wééér KPN gebeld, wééér alles uitgelegd.

Nog gevraagd of ze een file bijhielden van deze zaak? nee dat werkte niet zei de aardige medewerkster.

Nou er zou opnieuw geactiveerd worden, dat zou tot 4 dagen gaan duren.

We zitten nu in de tweede dag, en nog niks.

Dat zijn dus nu in totaal 8 dagen zonder telefoon.

Gaat dat altijd zo bij KPN?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

 

 

 

Hallo, welkom op het forum en heel fijn dat je je buurvrouw hiermee helpt.

Ik vermoed zo maar dat ze (eerst) Telfort had. En haar Telfort kaart is omgezet, waarbij de telefoon(s) deze niet meer herkennen. Enige oplossing is dan een nieuwe simkaart. Dit gaat het makkelijkst en snelst in een telefoonwinkel, dit hoeft er niet een van kpn te zijn als ze maar kpn dealer zijn.

Voordeel van een winkel: zij doen de activatie ter plekke. (zelf doe ik het dus altijd via een fysieke winkel).


Dank u admin voor de terechte aanvulling.

@ Peter: ze heeft/had deze simkaart al een jaar...


Ja! hij doet het!

Buurvrouw is dankbaar.


Hi @jakkerma, bij een klein percentage van onze klanten gaat er iets niet helemaal goed bij het omzetten van Telfort naar KPN, heel jammer dat jouw buurvrouw ook tot deze groep behoorde en hierdoor zo lang zonder een werkend mobiel nummer heeft gezeten :slight_frown:

Wel heel fijn dat jij er voor haar was en dat de simkaart het inmiddels weer doet!