Jij betaalde ook een 10tje ?
Ik betaalde idd €10,25 voor aangetekend versturen. Had het er idd wel voor over, is toch je telefoon die je verstuurt.
Jij betaalde ook een 10tje ?
Maar kan ik hieruit opmaken dat ze voor jou eindelijk iets hebben geregeld?
Nee helemaal niks. Ben mijn opties aan het bekijken. Want ze gaan je sowieso niet bellen.
Ik krijg vanuit rechtsbijstand een reactie dat KPN aan hem heeft laten weten dat er een aanpassing is geweest in het netwerk en dat er sinds 25-9 geen probleem meer zou moeten zijn. Nu ervaar ik wel nog altijd problemen. Is het voor anderen sinds kort wel opgelost?
De medewerker las een interne memo met statusupdates op waaruit ik opmaakte dat ze bezig zijn met een technische oplossing voor dit probleem. Een kleine testgroep werd hiervoor gebruikt en dat zou er veelbelovend uitzien. De testgroep zou worden uitgebreid en daar wordt morgen over vergaderd.
Dat heeft denk ik betrekking op de technische oplossing waar ik op 25 september over schreef. Zie quote.
Bij mij is de internetsnelheid bedroevend laag, zowel download als upload tussen de 10 en 20 Mbps. Terwijl dat eerder vaak rond de 200 Mbps was. De upload heeft daarnaast veel last van haperingen. Het voeren van een gesprek via Teams, zowel met beeld als alleen geluid is daardoor onmogelijk. Veel wegvallende woorden waardoor het onmogelijk is om te gebruiken.
Ook het bekijken van een filmpje op YouTube (of andere streamingdienst) is vervelend, telkens bufferen, zeker als je iets vooruit spoelt.
Zelfs je rechtsbijstand houden ze voor de gek. Ik heb ook nog steeds bel en 4g problemen. Er is geen moer opgelost.
Ik merk dat de KPN mensen zich hier ook niet meer laten zien, lekker makkelijk.
Vanuit de rechtsbijstand zouden toch meer meldingen binnengekomen moeten zijn, zoveel rechtsbijstandsverzekeraars zijn er ook weer niet. Ze zouden die meldingen moeten combineren lijkt me want het is bij iedereen hetzelfde.
Ik weet niet of dit nu alle Iphone 11's (en 12’s) raakt, of een deel, of maar enkele. Zelf heb ik mijn telefoon teruggestuurd gekregen vanuit Reconext, die hebben geen probleem geconstateerd dus daar moet ik het verder maar mee doen. Dat ik elke dag problemen ervaar speelt geen rol.
Wat mij onduidelijk is, is wat Reconext eigenlijk had moeten doen, dus waarom is die telefoon nu eigenlijk naar hun toe gegaan?
Vanuit de rechtsbijstand zouden toch meer meldingen binnengekomen moeten zijn, zoveel rechtsbijstandsverzekeraars zijn er ook weer niet. Ze zouden die meldingen moeten combineren lijkt me want het is bij iedereen hetzelfde.
Ik weet niet of dit nu alle Iphone 11's (en 12’s) raakt, of een deel, of maar enkele. Zelf heb ik mijn telefoon teruggestuurd gekregen vanuit Reconext, die hebben geen probleem geconstateerd dus daar moet ik het verder maar mee doen. Dat ik elke dag problemen ervaar speelt geen rol.
Wat mij onduidelijk is, is wat Reconext eigenlijk had moeten doen, dus waarom is die telefoon nu eigenlijk naar hun toe gegaan?
Echt heel weird. Als er niks met je telefoon aan de hand is, dan ligt het dus gewoon aan het KPN netwerk. Tijd terug gaven ze in zo een geval de beloofde iPhone 13. Staat als het goed is ook in de mail. Ik copy/paste:
Wanneer krijg je een nieuw toestel?
We controleren of jouw toestel last heeft van deze storing en sturen je een nieuw toestel op binnen 5 à 7 werkdagen. Het wordt een nieuwer model uiteraard dan de iPhone 11. Stuur je toestel zo snel mogelijk op zodat je ook zo snel mogelijk een nieuw toestel kan ontvangen van ons. Je ontvangt vanuit de betreffende afdeling een bericht wanneer je toestel wordt verzonden.
Kan ik jou even dmen ?
Echt heel weird. Als er niks met je telefoon aan de hand is, dan ligt het dus gewoon aan het KPN netwerk. Tijd terug gaven ze in zo een geval de beloofde iPhone 13. Staat als het goed is ook in de mail. Ik copy/paste:
We controleren of jouw toestel last heeft van deze storing en sturen je een nieuw toestel op binnen 5 à 7 werkdagen. Het wordt een nieuwer model uiteraard dan de iPhone 11. Stuur je toestel zo snel mogelijk op zodat je ook zo snel mogelijk een nieuw toestel kan ontvangen van ons. Je ontvangt vanuit de betreffende afdeling een bericht wanneer je toestel wordt verzonden.
Matthew ik heb jou ook even een dm gestuurd.
Ja ik hem heb ingestuurd nadat ik dezelfde mail had ontvangen. Van Simyo weliswaar maar dat is 1-op-1 hetzelfde ben ik inmiddels achter. Ook de reparatiedesk is dezelfde (al ontkennen ze dat).
Dit is nu hun letterlijke reactie:
Heb je een foto van de e-mail die je van Reconext hebt ontvangen, waarin staat dat ze niets hebben geconstateerd?
Als zij hebben aangegeven dat er geen issue is vastgesteld en het toestel is teruggestuurd, kan ik helaas ook niet veel voor je betekenen.
De medewerker las een interne memo met statusupdates op waaruit ik opmaakte dat ze bezig zijn met een technische oplossing voor dit probleem. Een kleine testgroep werd hiervoor gebruikt en dat zou er veelbelovend uitzien. De testgroep zou worden uitgebreid en daar wordt morgen over vergaderd.
Dat heeft denk ik betrekking op de technische oplossing waar ik op 25 september over schreef. Zie quote.
Bij mij is de internetsnelheid bedroevend laag, zowel download als upload tussen de 10 en 20 Mbps. Terwijl dat eerder vaak rond de 200 Mbps was. De upload heeft daarnaast veel last van haperingen. Het voeren van een gesprek via Teams, zowel met beeld als alleen geluid is daardoor onmogelijk. Veel wegvallende woorden waardoor het onmogelijk is om te gebruiken.
Ook het bekijken van een filmpje op YouTube (of andere streamingdienst) is vervelend, telkens bufferen, zeker als je iets vooruit spoelt.
Ik behoor tot de klanten bij wie dit ook het geval is. Zaterdag heb ik mijn Youfone-simkaart weer in mijn iPhone 11 gestopt en nog altijd een probleemloze, niet zo’n snelle verbinding tussen de 10 en 20 Mbps. Ik ben er blij mee want eindelijk kan ik weer normaal bellen via 4g en internetten buitenshuis. En ik ben vooral blij omdat ik volgende week mijn abonnement mag verlengen (lees: het KPN-netwerk mag verlaten).
In de mail (waarin gevraagd werd om mijn telefoon op te sturen) stond nog dit:
LET OP!: Dit bericht is een standaard bericht vanuit de betreffende afdeling waaruit het lijkt alsof je iPhone 11 wordt teruggestuurd met de melding: `Geen defect geconstateerd.`
Echter ligt het verschil bij de IMEI nummers waaruit je kan uithalen of je een nieuwe telefoon gaat ontvangen of niet. Je ziet bij Gegevens telefoon> Nieuw IMEI-nummer een andere IMEI-nummer terug dan wat je ons hebt doorgegeven. Dit is het IMEI-nummer van het nieuwe toestel dat je gaat ontvangen vanuit ons.
Maar nu zeggen ze dus: er is niets geconstateerd dus er is geen probleem.
Ik denk dat de Iphone 13s gewoon op zijn of dat het qua kosten te ver uit de hand loopt dat ze nu klanten zo maar gaan afwimpelen.
LET OP!: Dit bericht is een standaard bericht vanuit de betreffende afdeling waaruit het lijkt alsof je iPhone 11 wordt teruggestuurd met de melding: `Geen defect geconstateerd.`
Echter ligt het verschil bij de IMEI nummers waaruit je kan uithalen of je een nieuwe telefoon gaat ontvangen of niet. Je ziet bij Gegevens telefoon> Nieuw IMEI-nummer een andere IMEI-nummer terug dan wat je ons hebt doorgegeven. Dit is het IMEI-nummer van het nieuwe toestel dat je gaat ontvangen vanuit ons.
Ik denk dat de Iphone 13s gewoon op zijn of dat het qua kosten te ver uit de hand loopt dat ze nu klanten zo maar gaan afwimpelen.
Belachelijk als dat het geval is. Bij mij ging het nog snel en soepel. Iets later las ik al over een refurbished iPhone 13 en nu jouw geval met je eigen toestel die wordt teruggestuurd. Dit kan toch niet!
Edit: ik lees net op het Tweakers forum dat iemand anders ook dit bericht kreeg (over geen defecten), maar dat hij waarschijnlijk wel een 13 krijgt, omdat er twee IMEI nummers in de mail staan vermeld. Dus ze hebben ze nog wel
Tweedehands telefoon zou ik sowieso niet accepteren. Geven ze maar lekker een 14.
Belachelijk als dat het geval is. Bij mij ging het nog snel en soepel. Iets later las ik al over een refurbished iPhone 13 en nu jouw geval met je eigen toestel die wordt teruggestuurd. Dit kan toch niet!
Edit: ik lees net op het Tweakers forum dat iemand anders ook dit bericht kreeg (over geen defecten), maar dat hij waarschijnlijk wel een 13 krijgt, omdat er twee IMEI nummers in de mail staan vermeld. Dus ze hebben ze nog wel
Het is mij compleet onduideljk wat ze nu met die telefoon doen en wie er dan wel een vervangend toestel krijgt en wie niet. Maar dat zullen ze bewust zo doen.
Maar voorlopig zit ik met een telefoon met volop problemen en een abonnement waar ik aan vast zit.
Beste klant, we werken hard aan de problemen met je mobiele verbinding. Op dit moment onderzoeken we de oorzaak en testen we mogelijke oplossingen. Binnen 10 werkdagen sturen we je een sms met meer info. Sorry dat het even duurt. Bedankt voor je geduld. Groet, KPN
Beste klant, we werken hard aan de problemen met je mobiele verbinding. Op dit moment onderzoeken we de oorzaak en testen we mogelijke oplossingen. Binnen 10 werkdagen sturen we je een sms met meer info. Sorry dat het even duurt. Bedankt voor je geduld. Groet, KPN
We wachten al maanden KPN!
Schande hoe jullie met klanten omgaan.
Ik vind het allemaal wel heel bijzonder want heb meerdere malen verspreid over de periode van mei tot aan nu gebeld en gemaild, maar nog nooit een update sms oid gehad en heb niet t idee dat er voor mij een ticket is aangemaakt… ik hoor telkens enkel ‘is een bekend probleem wij kunnen er nu niks mee je moet afwachten’
Ja ook ontvangen! Geloof jij het?
Zo gaat het al maanden met de sms'jes! Nog “even” geduld.
Het is wel voor het eerst dat er nu gesproken wordt over “binnen 10 werkdagen"! Misschien is dat goed nieuws!?
Ik heb op de kalender gekeken. Op mijn kalender is 5 december nog veel verder dan 10 dagen. KPN is zeker niet jarig op 5 december
Dit wordt geen 10 werkdagen. Eerst was t 14 toen 21 nu 31 met dit erbij 41
Ik heb deze sms vandaag ook ontvangen. 10 werkdagen dus. Als ik op de 17e nog geen belletje of email heb gehad dan ga ik mooi weer bellen en een klachtenformulier invullen.
belachelijk gedoe dit. En dan zouden ze nu ook door de voorraad iPhone 13’s heen zijn? Dan regelen ze maar een 14, 15 of 16. Toen ik ben gebeld naar aanleiding van mijn klacht werd mij gemeld dat men had gezien dat mijn telefoon last had van het probleem en dus in aanmerking kwam voor vervanging, naast het terugstorten van het abonnementsgeld. Ik ga er dus vanuit dat mijn telefoon wordt vervangen, en niet dat ik ineens een Android apparaat terugkrijg, of dat ik wordt afgewimpeld met dat er niets aan de hand is (totaal niet transparant ook, wie zegt mij dat die Reconext partij onpartijdig naar de apparaten kijkt als het allemaal te duur wordt?) en dus helemaal niet een vervangend toestel krijg..