Skip to main content

Hoi.

Een tijd geleden heb ik via Belsimpel een iPhone 11 gekocht met als provider KPN.

Sinds twee maanden ondervind ik flinke problemen met de iPhone 11. Ik krijg bijna geen verbinding meer met het 4G netwerk. Als ik buiten ben, verbindt mijn telefoon weinig tot niet. Dan moet ik even de vliegtuigstand aan, en vervolgens doet de verbinding het misschien 1 a 2 minuten.

Bij vlagen heb ik bereik, maar meestal niet.

Ik ben in de winkel geweest, heb een medewerker gesproken en heb een nieuwe SIM gekregen. Niets helpt.

Toen kwam ik uit bij een eerder artikel. Dit artikel sluit volledig aan bij wat mijn problemen zijn.

Ik word van het kastje naar de muur gestuurd, weet niet meer bij wie ik moet zijn, maar hoop hier eindelijk eens hulp te krijgen.

Want het kan niet de bedoeling zijn dat ik betaal voor een telefoon die niet functioneert buiten de wifi om, lijkt me.

Heel erg bedankt voor uw aandacht en wellicht voor uw hulp.

Als je er twee ziet staan dan krijg je een nieuwe iPhone toegezonden. De wijze van communiceren van KPN is helaas erbarmelijk.

Ik geloof daar vrij weinig van. Waren meerdere leden die dezelfde informatie kreeg als ik. Dus ik verwacht mijn 11 terug.

Er is tot nog toe volgens mij maar 1 lid geweest bij een andere provider die zijn eigen toestel terug kreeg.

Als er bij jouw 2 verschillende serie nummers staan is de kans erg groot dat je een ander toestel gaat ontvangen 

Ik hoop het 

Ik hoop het 

Ik denk dat het wel goed komt in jouw geval. Je kan het tweede IMEI nummer hier checken, weet je gelijk of het een nieuwe iPhone is of niet: https://checkcoverage.apple.com/

Staan er wellicht imei nummers in dat "rapport"?

Zo ja, is dat er één of zijn dat er twee?

Ik zie er 2 staan en ik hoop op helemaal niks. Er is niks gecommuniceerd, dus verwacht ook gewoon mijn oude telefoon terug. Er staat oplossing, telefoon gaat gewoon terug thats it

Dit klinkt wel alsof je eindelijk een oplossing gaat krijgen. Dat zou mooi zijn. Ik wacht nog steeds. Zelfs de rechtsbijstand wordt aan het lijntje gehouden. Mag ik vragen wanneer jij jou eerste melding hebt gedaan bij KPN?

Naja ik weet het niet. Ik zie nu verzonden staan.

Teleplan Communications BV Er wordt vanaf dit adres iets naar mijn adres gestuurd ? Dat is de reparateur. Dus ik verwacht niet anders dan een Iphone 11 terug te krijgen.

Teleplan Communications BV Er wordt vanaf dit adres iets naar mijn adres gestuurd ? Dat is de reparateur. Dus ik verwacht niet anders dan een Iphone 11 terug te krijgen.

Dit klopt allemaal. Als je ziet dat het pakketje ongeveer 460 gram is, dan is het waarschijnlijk gewoon een compleet nieuwe iPhone in de verpakking. De losse iPhone 11 die je opgestuurd hebt woog namelijk veel minder. Dit was mijn info, als het overeen komt dan denk ik toch echt dat je gewoon die iPhone 13 krijgt.

• Gegevens

Gewicht: 0,46 kg

Details: 22 x 6,5 x 29 cm

Wel andere afmetingen ? Naja ik hoop het oprecht, wat een ellende was het al die maanden. Heeft gewoon meer dan 4 maanden gekost. Alleen blijf ik sceptisch. Zolang ik het nog niet ziet, dan ga ik nergens vanuit. Ik bereid me altijd voor op het slechte.

• Gegevens

Gewicht: 0,46 kg

Details: 22 x 6,5 x 29 cm

Wel andere afmetingen ? Naja ik hoop het oprecht, wat een ellende was het al die maanden. Heeft gewoon meer dan 4 maanden gekost. Alleen blijf ik sceptisch. Zolang ik het nog niet ziet, dan ga ik nergens vanuit. Ik bereid me altijd voor op het slechte.

Ik denk dat je morgen je volgende berichtje op je iPhone 13 zal tikken 🙂 Pakketje is 460 gram, dat overeenkomt met een telefoon in een Apple doosje.

Laat het hier wel even weten als je wilt. Erg benieuwd of het ook voor jou is opgelost.

Ik hou jullie op de hoogte!

Ik hou jullie op de hoogte!

Wanneer heb je een ticket laten aanmaken? Interessant om jouw doorlooptijd te weten.

Eindelijk verlost. Heb zojuist een 13 mogen ontvangen. Die abo kosten laat ik ook voor wat het is. Vind dit meer dan een goede coulance. Het heeft wel 4 maanden gekost maarja eindelijk van het gezeur af.

Gefeliciteerd ik hoop dat alle aanhouders winnen.

Goed om te horen dat de iPhone 13 nog wordt uitgeleverd.

Eindelijk verlost. Heb zojuist een 13 mogen ontvangen. Die abo kosten laat ik ook voor wat het is. Vind dit meer dan een goede coulance. Het heeft wel 4 maanden gekost maarja eindelijk van het gezeur af.

Welcome to the club! Het heeft 4 maanden gekost, maar wel 4 maanden vol frustratie en onzekerheid. Goed dat het is opgelost, maar, zoals de mods hier zeggen: ‘het verdient niet de schoonheidsprijs’.

Ik heb eind mei en begin juni tickets aan laten maken voor mijn iPhone 11 probleem, nog steeds niks opgelost

Hier ook nog steeds niks.

Geen oplossing.

Maar wel betalen.

KPN denk je dat mijn problemen zijn opgelost?

Hallo …

Ik hoor niks alleen die sms’jes…

Ik heb eind mei en begin juni tickets aan laten maken voor mijn iPhone 11 probleem, nog steeds niks opgelost

En kijk dat is zo vaag van KPN. Klanten die dan in juli (ik bijvoorbeeld) aan de bel getrokken hebben, zijn weer wel door de technische dienst benaderd. Die lui werken gewoon geheel random de stapel tickets af.

Ik wil ook geholpen worden.

Maar mag nu eerst 10 dagen wachten ⚠️

Nou hier wat minder fijn nieuws. Na maanden een slechte verbinding (melding gedaan op 22-08) krijg ik vandaag doodleuk het smsje: “Beste klant van KPN. We hebben je aansluiting onderzocht en geen storing gevonden. We gaan ervan uit dat het inmiddels is opgelost.

Dat is dus niet zo. Ik heb nog steeds een slechte internetverbinding. Niets ook over enige compensatie terwijl ik de afgelopen 3 maanden geen 4G heb kunnen gebruiken.
Net weer gebeld en een nieuwe melding aan laten maken, want de oude melding is er uit. Kan ik weer helemaal van voren af aan beginnen : (

Heeft iemand ook ervaringen met zo'n sms? Zo ja, is het probleem dan ook echt opgelost?

Ik vrees helaas, dat het is om snel van een berg tickets af te komen. Zo'n type SMSje heb ik (en meerderen hier) in augustus ook gekregen, maar dan enkel met de mededeling dat ze er vanuit gingen dat het al wel opgelost zou zijn. Reden was toen inderdaad om ‘op te ruimen’.. Probleem is nooit opgelost geweest. (S24+)

Nou gelukkig heb ik die sms niet.

KPN fijn weekend.

Willen jullie nú maandag a.u.b. bellen.

Ik ben het wachten zat.

Nou hier wat minder fijn nieuws. Na maanden een slechte verbinding (melding gedaan op 22-08) krijg ik vandaag doodleuk het smsje: “Beste klant van KPN. We hebben je aansluiting onderzocht en geen storing gevonden. We gaan ervan uit dat het inmiddels is opgelost.

Dat is dus niet zo. Ik heb nog steeds een slechte internetverbinding. Niets ook over enige compensatie terwijl ik de afgelopen 3 maanden geen 4G heb kunnen gebruiken.
Net weer gebeld en een nieuwe melding aan laten maken, want de oude melding is er uit. Kan ik weer helemaal van voren af aan beginnen : (

Heeft iemand ook ervaringen met zo'n sms? Zo ja, is het probleem dan ook echt opgelost?

Goed dat je gelijk weer gebeld hebt en aangegeven dat het NIET is opgelost.   Ik betreur dat het zo moeizaam verloopt maar uiteindelijk gaat dit goed komen

Hoi.

Een tijdje geleden hier gepost, maar toch nog maar een keer.

Ik ben zeer ontevreden over de klantenservice van KPN. Ik heb eind april dit artikel geschreven, en vandaag toch maar weer eens gebeld over de verhandeling van eventuele compensatie.

Ik heb een iPhone 13 overgekocht en verwacht niet dat ik hiervoor vergoed ga worden. Mijn iPhone 11 is weg, verkocht aan iemand die geen KPN heeft en er daardoor wel gebruik van kan maken.

Het stoort me dat uw collega's mij doodleuk het volgende zeggen: “Meneer, u heeft uw iPhone 11 niet meer, dus wat is uw probleem”?

Het gaat me erom dat ik 2 maanden heb rondgelopen met een probleem waarvan gezegd werd dat er niks was. Uiteindelijk, omdat KPN me vertelde dat mijn toestel niet in orde zou zijn, op eigen houtje een nieuwe gekocht.

Ik heb nota bene dit artikel geschreven, ondertussen bijna 80000 views. En heel veel reacties van mensen met dezelfde problemen. Zijn wij dan gek geworden?

Ik ben altijd trouw gebleven aan KPN. Ook nu. En dat zou ik ook zo houden. Maar eind van dit jaar kan ik gaan verlengen en ik weet niet of ik dat nog wel bij KPN wil. Het gaat me niet om de vergoeding, maar om hoe ik te woord gestaan ben de afgelopen tijd. Het lijkt wel alsof ze vergeten dat ik door hen, na 2 maanden vreselijke verbinding, een nieuwe telefoon heb moeten aanschaffen.

Vandaag weer gebeld. De tweede medewerker stond mij prettig te woord, begreep mijn punt. Uiteindelijk intern doorgestuurd en kijken of ik “in aanmerking kom” voor een vergoeding. Hopelijk hoor ik iets concreets binnenkort. 

Hoi.

Een tijdje geleden hier gepost, maar toch nog maar een keer.

Ik ben zeer ontevreden over de klantenservice van KPN. Ik heb eind april dit artikel geschreven, en vandaag toch maar weer eens gebeld over de verhandeling van eventuele compensatie.

Ik heb een iPhone 13 overgekocht en verwacht niet dat ik hiervoor vergoed ga worden. Mijn iPhone 11 is weg, verkocht aan iemand die geen KPN heeft en er daardoor wel gebruik van kan maken.

Het stoort me dat uw collega's mij doodleuk het volgende zeggen: “Meneer, u heeft uw iPhone 11 niet meer, dus wat is uw probleem”?

Het gaat me erom dat ik 2 maanden heb rondgelopen met een probleem waarvan gezegd werd dat er niks was. Uiteindelijk, omdat KPN me vertelde dat mijn toestel niet in orde zou zijn, op eigen houtje een nieuwe gekocht.

Ik heb nota bene dit artikel geschreven, ondertussen bijna 80000 views. En heel veel reacties van mensen met dezelfde problemen. Zijn wij dan gek geworden?

Ik ben altijd trouw gebleven aan KPN. Ook nu. En dat zou ik ook zo houden. Maar eind van dit jaar kan ik gaan verlengen en ik weet niet of ik dat nog wel bij KPN wil. Het gaat me niet om de vergoeding, maar om hoe ik te woord gestaan ben de afgelopen tijd. Het lijkt wel alsof ze vergeten dat ik door hen, na 2 maanden vreselijke verbinding, een nieuwe telefoon heb moeten aanschaffen.

Vandaag weer gebeld. De tweede medewerker stond mij prettig te woord, begreep mijn punt. Uiteindelijk intern doorgestuurd en kijken of ik “in aanmerking kom” voor een vergoeding. Hopelijk hoor ik iets concreets binnenkort. 

Hoi Lars, het gaat inderdaad helemaal niet netjes allemaal. Ik ben ook heel erg teleurgesteld in KPN, net zoals velen. Ik ben ook al hele lange tijd een trouwe klant van KPN.

Het lijkt er bij mij nu toch op dat de internetverbinding na 3 maanden tobben nu beter is, maar nog wel langzaam. Er is op afstand (denk ik) iets gedaan. Maar ik heb geen idee wat precies, want daar hoor je niets over behalve een vage onpersoonlijke sms. 

Over compensatie hoor je dan niets, terwijl het dan toch gaat om een abonnement van 30 euro per maand gaat waar ik geen gebruik van heb kunnen maken. (Naast het kidsabonnement dat we ook nog hebben.)

Succes nog met de afhandeling en ik hoop dat er voor jou ook nog wat ‘smartengeld’ tegenover staat.

groet, Cindy

Reageer