Skip to main content

Hoi.

Een tijd geleden heb ik via Belsimpel een iPhone 11 gekocht met als provider KPN.

Sinds twee maanden ondervind ik flinke problemen met de iPhone 11. Ik krijg bijna geen verbinding meer met het 4G netwerk. Als ik buiten ben, verbindt mijn telefoon weinig tot niet. Dan moet ik even de vliegtuigstand aan, en vervolgens doet de verbinding het misschien 1 a 2 minuten.

Bij vlagen heb ik bereik, maar meestal niet.

Ik ben in de winkel geweest, heb een medewerker gesproken en heb een nieuwe SIM gekregen. Niets helpt.

Toen kwam ik uit bij een eerder artikel. Dit artikel sluit volledig aan bij wat mijn problemen zijn.

Ik word van het kastje naar de muur gestuurd, weet niet meer bij wie ik moet zijn, maar hoop hier eindelijk eens hulp te krijgen.

Want het kan niet de bedoeling zijn dat ik betaal voor een telefoon die niet functioneert buiten de wifi om, lijkt me.

Heel erg bedankt voor uw aandacht en wellicht voor uw hulp.

Hoi @Larsie95, de hele situatie is natuurlijk al vervelend genoeg, ik kan me goed voorstellen dat je niet op zulke uitspraken zit te wachten. 
Ik zal je feedback meenemen en hoop dat mijn collega's snel contact met je opnemen!

Ik was erg benieuwd hoe het met de topic starter zou gaan. Helaas dus nog steeds geen goede oplossing voor jou. Ook geen compensatie van de abonnementskosten?

Ik zit nu de 10 werkdagen uit, die ik volgens de sms moest wachten. Nu hebben ze nog morgen en overmorgen om te reageren. Ik wacht al 3 maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden. Is dit duidelijk! Ik hoop dat jullie morgen of overmorgen bellen of smsen met de oplossing. Ik wacht al meer dan 3 maanden. Dit zijn hopelijk 🤞 de laatste 2 dagen. Eindelijk wordt ik geholpen door KPN stond in de sms. 🫣🫣🫣🫣🫣🫣 KPN wakker worden 🙏 HELP mij !

Uiteraard vind ik het helemaal niet erg dat het even duurt. Want ja ik wacht pas 3 maanden. KPN tot morgen of overmorgen, met het goede nieuws 👌👍🤞🍀

Ik zal een extra fooitje overmaken voor de goede service 🤑

Toch nog een vraagje is het echt niet erg als je telefoon 🥵 heet wordt? Gelukkig vliegt deze niet in de brand 🔥, hoop ik.

Uiteraard wil ik netjes afsluiten. Ik begrijp ook wel dat in zo’n situatie jullie niet eerlijk kunnen zeggen dat er een probleem is. Maar in ieder geval bedankt voor de 4 sms-jes in 3 maanden.

Fijne avond en tot morgen of overmorgen 👍

Vooral het zinnetje "Sorry dat het even duurt." is zo'n enorme klap in je gezicht. Ik snap niet dat KPN nog het lef heeft om dat zinnetje te gebruiken.

Hoe lang duurt even? Daar kan je ook maanden over kibbelen. Voor KPN kan even niet lang genoeg duren, voor klanten even al eventjes te lang geduurd. Ben benieuwd wat ze morgen te melden hebben met een sms. Waarschijnlijk geachte klant het is opgelost gefeliciteerd. Zet als compensatie op 5 december je schoen maar, dan stopen zij er een chocolade IPhone 13 is (van bittere chocola. Ik wacht al bijna 5 maanden  dat is natuurlijk maar even en heb dus niets te klagen. Ik ben het meer dan zat 

KPN gaan jullie nú morgen contacten 👍

Fijne avond KPN 👌

Tot morgen 🥳

Ik ben ook benieuwd, morgen eindelijk “meer info”.

KPN bedankt voor jullie sms met update, ik denk dat jullie zelf ook een IPhone 11 gebruiken, nou ik heb nieuws voor jullie die werkt niet, ik weet niet hoe het andere klanten zit. Ik heb geen sms ontvangen.

De E van….? Juist, Edge!! Ik heb hem heel even gemist, maar nu hij komt regelmatig weer buurten. Jammer KPN, wat jullie ook gedaan hebben en dachten te hebben opgelost, helaas 😭

Natuurlijk ook geen sms ontvangen. Loze beloftes zoals al maanden 😡

Ik heb geen sms ontvangen 👍

Ik begon bijna te geloven in KPN met een oplossing 🥱

Hier ook de beloofde SMS weer niet ontvangen….eigenlijk niets anders verwacht. Binnenkort zal de moderator hier wel weer gaan aangeven hoe vervelend hij/zij dit vindt. Ook al ben ik al overgestapt naar een andere provider, ik verwacht van KPN dat ze schade gaan compenseren. Eigenlijk vind ik dat dit al meer moet gaan zijn dan enkel de maanden dat ik mijn abonnement niet goed heb kunnen benutten. Gek genoeg had ik enkel normaal 4g toen ik na een ongeval in een ziekenhuis lag in Colmar, Frankrijk

Was eigenlijk wel te verwachten. Stiekem hoopte ik toch op een echte oplossing, omdat het leek alsof ze het eea aan het testen waren. Maar niet dus…

Heel erg jammer. Volgende week is het precies 5 maanden.

Hier ook de beloofde SMS weer niet ontvangen….eigenlijk niets anders verwacht. Binnenkort zal de moderator hier wel weer gaan aangeven hoe vervelend hij/zij dit vindt.

En ook dat begint vervelend te worden.

Ook al ben ik al overgestapt naar een andere provider, ik verwacht van KPN dat ze schade gaan compenseren.

Ik verwacht dat de reactie zal zijn dat je met 0800-0402 moet bellen om een ticket aan te laten en geduldig moet afwachten. En omdat de Technische Dienst het steeds drukker krijgt, worden er geen uitspraken meer gedaan, over het hoe lang het gaat duren.

Eigenlijk vind ik dat dit al meer moet gaan zijn dan enkel de maanden dat ik mijn abonnement niet goed heb kunnen benutten.

Van wachtverzachters is ook al geen sprake meer. Waarschijnlijk moeten we daarvoor ook afwachten en geduld hebben. 

Gek genoeg had ik enkel normaal 4g toen ik na een ongeval in een ziekenhuis lag in Colmar, Frankrijk

Een klein gelukje bij een ongeluk. Beterschap en een snel herstel gewenst.

Was eigenlijk wel te verwachten. Stiekem hoopte ik toch op een echte oplossing, omdat het leek alsof ze het eea aan het testen waren. Maar niet dus…

Heel erg jammer. Volgende week is het precies 5 maanden.

5 December nadert met rasse schreden. Verrast kpn de wachtenden en komt Kpnklaas

Sinterklaas emoticon hoogstpersoonlijk de échte oplossing overhandigen? 

Vast niet, Net zo min als ik in Sinterklaas geloof, geloof ik nog in kpn.

Beste klant, we werken hard aan de problemen met je mobiele verbinding. Op dit moment onderzoeken we de oorzaak en testen we mogelijke oplossingen. We zijn weer een paar stappen verder en hebben nog meer tijd nodig. We vragen nog even geduld. Groet, KPN

hoeraaaa we zijn weer een stap verder 🥳

Lege woorden. Ik had helaas niet anders verwacht.

Ook geen prognose over wanneer we meer horen. Dat zal wel niet goed zijn bevallen.

86 dagen inmiddels voor mij…

Beste KPN, bedankt dat jullie zo hard werken aan een oplossing, wat moeten wij klanten toch zonder jullie. O ja we weten hoe dat moet we doen het al bijna 5 maanden zonder jullie. Jullie zoeken naar oplossingen  probeer het eens bij een Apple Store en regel een nieuw toestel ipv jullie … sms’jes welke getypt zijn bij iemand van de fabeltjes krant. En hoe hoe is EVEN? Jullie zijn een paar stappen verder. Jullie klant 5 maanden. Ik weet niet hoe hard jullie lopen, zeker is dat jullie maanden achter lopen. 

Net mailtje en sms ontvangen van KPN:

Beste meneer/mevrouw,

We geven je geld terug voor de problemen met je mobiele verbinding. Zo maken we het goed:

Je krijgt geld terug
We vergoeden je abonnementskosten vanaf 23 mei 2024. De vergoeding loopt door tot de dag dat we je belden met een oplossing.
• Binnen 4 weken staat het geld op je rekening.
• Je hoeft er niks voor te doen.
• Je krijgt een extra factuur met de vergoeding erop.

Sorry dat het zo lang duurde
We snappen dat dit vervelend voor je was. We doen er alles aan om dit in de toekomst te voorkomen.

Met vriendelijke groet,

Team KPN

Dat is alles ter compensatie? SCHANDE

Fijn dat jij gerechtigheid krijgt @Grace87 !

Nee, ik heb al tijdje terug de vervangende 13 gekregen. 

Lege woorden. Ik had helaas niet anders verwacht.

Ook geen prognose over wanneer we meer horen. Dat zal wel niet goed zijn bevallen.

86 dagen inmiddels voor mij…

Ja, de vorige sms werd nog over 10 werkdagen gerept. Nu is het alleen de mededeling dat ze enorm hard werken. En nog even geduld. Dan ben je als bedrijf echt alle schaamte voorbij. Maandenlang geen dienst leveren (wel incasseren), totaal onbereikbaar zijn en klanten slechts vragen om geduld en schermen met “we werken hard”. Ze hopen dat klanten zelf een nieuw toestel kopen en daarmee hun probleem oplossen. Ga ik in elk geval niet doen.

Beste meneer/mevrouw,

We geven je geld terug voor de problemen met je mobiele verbinding. Zo maken we het goed:

Je krijgt geld terug
We vergoeden je abonnementskosten vanaf 23 mei 2024. De vergoeding loopt door tot de dag dat we je belden met een oplossing.
• Binnen 4 weken staat het geld op je rekening.
• Je hoeft er niks voor te doen.
• Je krijgt een extra factuur met de vergoeding erop.

Sorry dat het zo lang duurde
We snappen dat dit vervelend voor je was. We doen er alles aan om dit in de toekomst te voorkomen.

Met vriendelijke groet,

Team KPN

Bizar dat de mensen die een iphone 13 hebben gehad al wel compensatie krijgen en de rest niet. Ik heb het zelf al opgelost en ben per half september weg beste KPN. Ik wil dus ook minmaal mijn abonnementsgeld terug tot het moment van (mijn eigen) “oplossing”. 

Nee, ik heb al tijdje terug de vervangende 13 gekregen. 

Lucky you ik kan een lot kopen , maar het is je gegund

Reageer