Die van ons is op 12 November bezorgd bij Reconext, tot heden nog niks gehoord hierover.
Ik had deze vraag al uitgezet bij @Sanne van KPN en toevallig heeft ze vandaag laten weten dat dit op de planning staat om op te zetten. Meer info hier: Linkje
Ik heb inmiddels de vervangende 13 ontvangen zonder overigens van te voren iets te horen over de levering (hij werd opeens geleverd). Evenwel fijne oplossing.
Heb ook de 11 afgelopen zaterdag ook opgestuurd. Wanneer hoor ik dat deze is “goedgekeurd”? Ik ga de 13 nl niet gebruiken voordat ik daar zekerheid over heb (zie eedere berichten)
Zie bovenstaande bericht.
Ik heb inmiddels de vervangende 13 ontvangen zonder overigens van te voren iets te horen over de levering (hij werd opeens geleverd). Evenwel fijne oplossing.
Heb ook de 11 afgelopen zaterdag ook opgestuurd. Wanneer hoor ik dat deze is “goedgekeurd”? Ik ga de 13 nl niet gebruiken voordat ik daar zekerheid over heb (zie eedere berichten)
Ja dit was in mijn geval helaas ook waardoor ik niet thuis was en het toestel retour gestuurd is. Inmiddels al weer twee weken geleden. Is er al iets bekend wanneer de nieuwe batch verstuurd gaat worden?
Ik heb vorige week al contact opgenomen met reconnext en zij gaven aan dit deze week zou gaan gebeuren, ik zal het afwachten maar ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in.
Ondertussen is mijn iPhone 11 bijna onbruikbaar geworden. Valt zo maar uit (waarschijnlijk omdat de telefoon al een half jaar aan het zoeken is naar internet verbinding), wanneer mensen mij bellen zie ik geen gemiste oproepen (zij krijgen te horen dat ik in gesprek ben), hele slechte bel verbinding sowieso, ik kan mensen met moeite verstaan en heb ik sporadisch internet zonder WiFi.
Het heeft ook geen zin om alles hier weer op te schrijven maar ik hoop dat jullie je realiseren hoe ontzettend belastend dit is en onveilig dit ook kan zijn door praktisch onbereikbaar te zijn. Ik heb een hoop geduld gehad maar echt de emmer is meer dan vol.
Wat jammer dat het mis is gegaan met het afleveren @E.Z, zeker nu je toestel het steeds slechter gaat doen Ik snap dat je er een hard hoofd in hebt, maar hoop dat die van jou echt nog deze week met de volgende batch mee gaat, zoals Reconnext bij je aan heeft gegeven!
Die van ons is op 12 November bezorgd bij Reconext, tot heden nog niks gehoord hierover.
Ik had deze vraag al uitgezet bij @Sanne van KPN en toevallig heeft ze vandaag laten weten dat dit op de planning staat om op te zetten. Meer info hier: Linkje
Top.
@Alexandra van KPN @Jasper van KPN @Denise van KPN @Remco van KPN Ik heb nog geen antwoord op mijn vraag @Maja van KPN
Succes @E.Z. - bij mij duurt het inmiddels alweer 3 maanden nadat de vervanging voor iPhone 13 de eerste keer mis ging. Ik ben bang dat je weer achteraan in de rij kunt aansluiten en maanden wachten. Dit is ten minste bij mij het geval en niemand reageert hier vervolgens op, geen oplossing!
Succes @E.Z. - bij mij duurt het inmiddels alweer 3 maanden nadat de vervanging voor iPhone 13 de eerste keer mis ging. Ik ben bang dat je weer achteraan in de rij kunt aansluiten en maanden wachten. Dit is ten minste bij mij het geval en niemand reageert hier vervolgens op, geen oplossing!
We reageren wél, @Tim K . Alleen het is niet wat je graag wilt lezen. Wat ik kan begrijpen want het duurt al veel te lang.
We hebben een aanvulling gemaakt op het bestaande ticket. Dat ticket wordt vanzelf opgepakt en dan heb ik er vertrouwen in dat het opgelost gaat worden. Niemand heeft gezegd dat dit 3 maanden gaat duren. Ik snap dat je een duidelijke doorlooptijd tijd wil maar die heb ik niet voor je. We kunnen de afspraak maken dat als jij binnen 3 weken nog niet weer benaderd bent dat we dan alsnog naar de situatie gaan kijken. Maar voorlopig moeten we toch even op het proces vertrouwen.
Je hoeft ons daarvoor trouwens niet telkens allemaal te taggen. Dit topic wordt dagelijks bewaakt door moderatoren.
Vraagje aan KPN; wij hebben de iPhone 13 netjes vlot opgestuurd gekregen. Zelfs zonder track en trace zo snel
De iPhone 11 hebben we ong een week geleden teruggestuurd en ik wacht idealiter bericht af dat de iPhone 11 ontvangen en goedgekeurd? is, zodat we de iPhone 13 in gebruik kunnen nemen.
Kunnen we zo’n bericht verwachten of hoe gaat dat in zijn werk? Ik heb dat niet heel duidelijk uit de communicatie kunnen halen (binnen 2 weken terugsturen etc).
Dank alvast.
Vraagje aan KPN; wij hebben de iPhone 13 netjes vlot opgestuurd gekregen. Zelfs zonder track en trace zo snel
De iPhone 11 hebben we ong een week geleden teruggestuurd en ik wacht idealiter bericht af dat de iPhone 11 ontvangen en goedgekeurd? is, zodat we de iPhone 13 in gebruik kunnen nemen.
Kunnen we zo’n bericht verwachten of hoe gaat dat in zijn werk? Ik heb dat niet heel duidelijk uit de communicatie kunnen halen (binnen 2 weken terugsturen etc).
Dank alvast.
Zie bericht:
We zijn wel van plan dat in te regelen, zoals ook staat in de het bericht waar bnh naar linkt. Maar ik weet niet of dat dan voor jou ook nog gebeurt, @Freakyp. Wel nemen we als hij afgekeurd wordt altijd persoonlijk contact op. Maar als jouw toestel verder gewoon werkte, en je nu nog niets gehoord hebt, dan verwacht ik geen problemen daarin.
Bij mij is het ook fout gegaan, begin augustus telefoon opgestuurd, mij oude telefoon tegen betaling (op advies van de klantenservice) terug gehad. Contact gehad met reconect en die zeggen dat ik bij de klantenservice moet zijn. De klantenservice al diverse malen aan de lijn gehad en iedereen heeft een ander antwoord. Als het goed is is er weer een ticket aangemaakt en sta dus weer in de wacht. Ook een klacht aangemaakt met de afdeling opzeggen. Die vertelde dat er zo mogelijk sneller actie wordt verricht. Ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Ik heb al wel compensatie gehad van eind mei tot augustus, daar moeten dus nog een paar maanden bij komen en de kosten die ik betaald heb voor het terug sturen van mijn telefoon.
ik snap dat er fouten gemaakt kunnen worden maar dat als je daar over belt je gelijk weer achteraan in de rij moet aansluiten vind ik erg vreemd. Er komt geen enkele reactie bij de “Koninklijke” KPN vandaan wij moeten contact opnemen en er is geen enkele mogelijkheid om iemand van de NSSD te spreken. Dit zou een hoop tijd en ergernis besparen.
We zijn wel van plan dat in te regelen, zoals ook staat in de het bericht waar bnh naar linkt. Maar ik weet niet of dat dan voor jou ook nog gebeurt, @Freakyp. Wel nemen we als hij afgekeurd wordt altijd persoonlijk contact op. Maar als jouw toestel verder gewoon werkte, en je nu nog niets gehoord hebt, dan verwacht ik geen problemen daarin.
Maar wat is het tijdsbestek, hoe lang moeten mensen in spanning afwachten of ze een rekening krijgen van 552 euro. Kunnen mensen rustig de kerst in, of moeten ze dat geld nog maanden gereserveerd houden in een potje mocht die rekening gaan komen ? Ik vraag het wat spannender dat het is natuurlijk, al denk ik dat het voor sommige mensen met een kleinere beurs wel zo spanned is. En ik denk dat KPN daar een klein beetje rekening mee moet houden, aangezien de klant ook niet om dit probleem heeft gevraagd.
We reageren wél, @Tim K . Alleen het is niet wat je graag wilt lezen. Wat ik kan begrijpen want het duurt al veel te lang.
We hebben een aanvulling gemaakt op het bestaande ticket. Dat ticket wordt vanzelf opgepakt en dan heb ik er vertrouwen in dat het opgelost gaat worden. Niemand heeft gezegd dat dit 3 maanden gaat duren. Ik snap dat je een duidelijke doorlooptijd tijd wil maar die heb ik niet voor je. We kunnen de afspraak maken dat als jij binnen 3 weken nog niet weer benaderd bent dat we dan alsnog naar de situatie gaan kijken. Maar voorlopig moeten we toch even op het proces vertrouwen.
Je hoeft ons daarvoor trouwens niet telkens allemaal te taggen. Dit topic wordt dagelijks bewaakt door moderatoren.
Nou, ik vind dit absoluut geen antwoord op mijn vraag. Jullie reageren wel maar zeggen niks. Mijn vraag was of dat dit de normale procedure is: dat als er na maandenlang wachten, door jullie toedoen, wéér iets fout gaat, of dat je dan weer helemaal achteraan in de rij moet aansluiten (d.w.z.: meer dan 3 maanden EXTRA wachten)? Dit is toch niet hoe je problemen oplost. Graag ontvang ik hier antwoord op Wat heb ik aan een afspraak dat jullie opnieuw naar mijn ticket gaan kijken? Na 3 weken kijken jullie opnieuw? Dan hebben jullie inmiddels wel vaak naar mijn ticket moeten kijken en dan zou ik er nog maar eens HEEL GOED naar kijken. Het probleem is alleen dat er niks veranderd met kijken. Met kijken los je niks op, daden willen we zien!
Tijdje geleden dat ik hier ben geweest. Goed om te zien dat KPN het nu wel serieus neemt, maar ook wel jammer om te zien dat een simpele procedure toch nog zo vaak fout kan gaan.
Als er een iPhone 11 is teruggestuurd, geef dan een melding dat de klant niks hoeft te betalen. Het controleren door Reconext of de telefoon nog 100% werkt kost KPN nu zoveel geld… ze kunnen deze stap beter skippen zou je zeggen. En het gaat uiteindelijk toch om de klant die na een maandenlange storing uiteindelijk weer blij is?
Goedendag. Ook wij hebben een iphone 11 met de problemen (al heel lang). Deze is niet gekocht bij KPN / in Nederland. Enige optie is ‘gewoon’ een andere telefoon kopen? Aangezien het niet opgelost kan worden? Mvg.
Maar wat is het tijdsbestek, hoe lang moeten mensen in spanning afwachten of ze een rekening krijgen van 552 euro. Kunnen mensen rustig de kerst in, of moeten ze dat geld nog maanden gereserveerd houden in een potje mocht die rekening gaan komen ? Ik vraag het wat spannender dat het is natuurlijk, al denk ik dat het voor sommige mensen met een kleinere beurs wel zo spanned is. En ik denk dat KPN daar een klein beetje rekening mee moet houden, aangezien de klant ook niet om dit probleem heeft gevraagd.
Precies dat. Het is een kleine moeite om een bericht te sturen. Snap niet waarom het ‘inregelen’ daarvan zo lang moet duren. Volgens mij is dat consumenten juridisch ook wel een dingetje.Totdat ik de gevraagde bevestiging heb ga ik de 13 niet gebruiken en er zijn er meer die er zo inzitten. Dus graag zsm actie op dit punt
Hallo,
mijn ticket staat ondertussen al maanden open. Kunnen jullie een indicatie van tijd geven wanneer alle klanten met problemen gebeld gaan worden?
groet,
Egge
Zojuist het formulier ingevuld ter bevestiging van de vervangen van mijn Iphone 11 naar Iphone 13 vanuit KPN.
Ik ben benieuwd of ik een bevestiging krijg dat mijn huidige iphone 11, in goede orde ontvangen is. want die 552,- wordt anders weer een maandenlang geleur en geloof me (of wij van het forum), dat houden we na 5 maanden nu wel vol ;-)
Iemand hier die al een Iphone 13 ontvangen heeft? Hoe ging dat proces? :-)
@Woub Er zijn er al vele die de 13 al hebben ontvangen.
vorige week dan eindelijk het bericht gekregen dat ik de iPhone 13 kan aanvragen. Je zou verwachten dat dit dan het begin van de oplossing zou zijn… maar nee! Voor de zoveelste keer gaat er weer iets fout. Mijn IMEI wordt niet herkend. Inmiddels in contact met de klantenservice die erkennen dat er iets niet goed gaat, dat ik wel de juiste IMEI invoer en dat het zou moeten werken, maar bij de backoffice gaat er blijkbaar WÉÉR iets mis! dit is echt ongelooflijk! De fouten blijven zich maar opstapelen. Het probleem is nu dat de backoffice niet reageert op de persoon van KPN om dit aan te passen/op te lossen.. hoe is dit toch mogelijk? Iemand hier van KPN die dit nu wel eens een keer kan oplossen (ik heb niks aan ‘proberen’/’ticket aanmaken’ etc.)?
@Tim K, voor zover mij bekend kunnen er twee dingen gebeuren rondom het invullen van de imei in het formulier. Als eerste is belangrijk dat je het imeinummer invult van het toestel dat ook bij ons geregistreerd staat. Tweede is dat je alleen de eerste 14 cijfers van het imei invult. Doe je de 15e er ook bij, dan werkt het formulier niet. We zien dat het vaak beter gaat als je het nummer handmatig intypt, in plaats van eventueel kopiëren en plakken. Let ook op dat er geen spaties voor of na het nummer staan.
Mocht je twijfelen over je imei, je kunt deze in je telefoon opvragen door #06# in te voeren in de belapp. Je imei komt dan op het scherm te staan.
@Tim K, voor zover mij bekend kunnen er twee dingen gebeuren rondom het invullen van de imei in het formulier. Als eerste is belangrijk dat je het imeinummer invult van het toestel dat ook bij ons geregistreerd staat. Tweede is dat je alleen de eerste 14 cijfers van het imei invult. Doe je de 15e er ook bij, dan werkt het formulier niet. We zien dat het vaak beter gaat als je het nummer handmatig intypt, in plaats van eventueel kopiëren en plakken. Let ook op dat er geen spaties voor of na het nummer staan.
Mocht je twijfelen over je imei, je kunt deze in je telefoon opvragen door #06# in te voeren in de belapp. Je imei komt dan op het scherm te staan.
Dit is allemaal gecheckt maar het klopt gewoon niet. Ik heb ook 14 cijfers ingevuld i.p.v. alle 15 maar dit werkt ook niet (zou ook heel raar zijn, staat ook nergens dat dit zo zou moeten zijn).. Ook zijn er geen spaties, het nummer klopt gewoon en is ook bevestigd door jullie klantenservice. Het systeem werkt gewoon niet. Iemand heeft bij jullie WEER een fout gemaakt en de oplossing laat nog op zich wachten...
Zou je dan je forumprofiel willen invullen, @Tim K? Graag inclusief het imeinummer. Laat even weten als je dat gedaan hebt. Dan kunnen we in dit geval hier navraag over gaan doen.