Skip to main content

Hoi.

Een tijd geleden heb ik via Belsimpel een iPhone 11 gekocht met als provider KPN.

Sinds twee maanden ondervind ik flinke problemen met de iPhone 11. Ik krijg bijna geen verbinding meer met het 4G netwerk. Als ik buiten ben, verbindt mijn telefoon weinig tot niet. Dan moet ik even de vliegtuigstand aan, en vervolgens doet de verbinding het misschien 1 a 2 minuten.

Bij vlagen heb ik bereik, maar meestal niet.

Ik ben in de winkel geweest, heb een medewerker gesproken en heb een nieuwe SIM gekregen. Niets helpt.

Toen kwam ik uit bij een eerder artikel. Dit artikel sluit volledig aan bij wat mijn problemen zijn.

Ik word van het kastje naar de muur gestuurd, weet niet meer bij wie ik moet zijn, maar hoop hier eindelijk eens hulp te krijgen.

Want het kan niet de bedoeling zijn dat ik betaal voor een telefoon die niet functioneert buiten de wifi om, lijkt me.

Heel erg bedankt voor uw aandacht en wellicht voor uw hulp.

Beetje kinderachtig als jij het eerste IMEI nummer doorgeeft dat KPN je niet het tweede wil geven. Maar, nog steeds kom je niet in aanmerking omdat je toestel niet meer aan gaat. Je voldoet simpelweg niet meer aan de voorwaarden. Je zou nog kunnen proberen Apple te bellen, hun kunnen via je serienummer je IMEI 2 achterhalen.

Beetje kinderachtig als jij het eerste IMEI nummer doorgeeft dat KPN je niet het tweede wil geven. Maar, nog steeds kom je niet in aanmerking omdat je toestel niet meer aan gaat. Je voldoet simpelweg niet meer aan de voorwaarden. Je zou nog kunnen proberen Apple te bellen, hun kunnen via je serienummer je IMEI 2 achterhalen.

Telefoon is in augustus werkend naar Reconext gestuurd, maar door verkeerde IMEI nummer weer terug gekregen. Nu wil ik tweede IMEI opzoeken en doet hij het niet meer. 
via Apple lukt het voor als nog ook niet. 

Op dit moment heb ik geen antwoord voor jou ​@PaulvVl. Ik ga hier intern navraag doen, over hoe we dit voor jou mogelijk kunnen oplossen. 

Telefoon is in augustus werkend naar Reconext gestuurd, maar door verkeerde IMEI nummer weer terug gekregen. Nu wil ik tweede IMEI opzoeken en doet hij het niet meer. 
via Apple lukt het voor als nog ook niet. 

Wees alleen niet verbaasd als je dan moet betalen voor het toestel

Inmiddels een maand geleden dat ik mijn iphone heb opgestuurd en de 13 heb ontvangen. Komt er nog eens iets van een bevestiging vanuit KPN? Of staat dit nog steeds op de “planning”…

Hi Bob, ik begrijp dat je het toestel hebt opgestuurd en ook een nieuwe hebt ontvangen. Je ontvangt inderdaad geen bevestiging van ontvangst, je kunt dit echter ook nakijken met de code op je verzendbevestiging. Ik snap uiteraard dat je een bevestiging hiervan wilt. Daar wordt inderdaad nog aan gewerkt, hopelijk ook met terugwerkende kracht. 

Hi Bob, ik begrijp dat je het toestel hebt opgestuurd en ook een nieuwe hebt ontvangen. Je ontvangt inderdaad geen bevestiging van ontvangst, je kunt dit echter ook nakijken met de code op je verzendbevestiging. Ik snap uiteraard dat je een bevestiging hiervan wilt. Daar wordt inderdaad nog aan gewerkt, hopelijk ook met terugwerkende kracht. 

Zoals al meerdere keren (en door meerderen hier aangegeven) gaat het niet om de bevestiging van ontvangst maar om bevestiging van goedkeuring dat de iphone 11 voldoet. Wanneer KPN namelijk stelt dat ze kosten in rekening brengen wanneer het toestel niet voldoet dan is dit in mijn ogen een vereiste! En ik vind het te bizar voor woorden dat ik die bevestiging nog steeds niet heb gehad.

Op dit moment heb ik geen antwoord voor jou ​@PaulvVl. Ik ga hier intern navraag doen, over hoe we dit voor jou mogelijk kunnen oplossen. 

Hoi Jeroen, heb je nog navraag kunnen doen?

Reageer