Skip to main content

Beste,

 

vorige week heb ik een mobiel abonnement afgesloten bij jullie. En ik was benieuwd waarom het nog steeds niet werkt.

Momenteel ligt de klantenservice ruit bij jullie, dus probeer ik het maar even via deze weg.

Mijn situatie:

Onderdeel 1:

ik ben overgestapt naar kpn vanuit tele2 met de optie nummerbehoud. De simkaart heb ik ontvangen en zit ook in m'n telefoon. Ik heb ook online een account aangemaakt bij mijnkpn.

Nu wil het geval dat ik dus nog steeds geen gebruik kan maken van m'n abonnement ook al heb ik alle nodige stappen doorlopen. En ook heb ik de sms gestuurd om m'n nummer te behouden. Dit is ook door jullie ontvangen en daar heb ik dan ook de bevestiging van gekregen. 

Ook bij tele2 is het allemaal gelukt.

Onderdeel 2:

Als ik kijk bij mijn kpn, onder het kopje producten, zie ik daar een mobiel abonnement tussen staan met een heel ander telefoon dan mijn eigen nummer. Hoe kan dit? Is het wel goed gegaan.

 

Affijn dit is de situatie. Ik hoop snel op een antwoord.

 

Mvg, Mark

Hoi @markpeperkamp welkom. 

Ik snap dat je met vragen zit. Wanneer je overstapt met nummer behoud moet je rekeninghouden met het opzeg termijn van jouw huidige provider. Je hebt de simkaart en een nieuw toestel ontvangen begrijp ik, je ontvangt een SMS met daarop een definitieve overstap datum, op deze datum gaat jouw abonnement één op één over. Heb jij deze SMS al ontvangen? 

Omdat KPN nog geen toegang heeft tot jouw nummer, zie jij nu in MijnKPN een tijdelijk nummer staan. Zo kunnen wij alvast dingen voor jouw voorbereiden, bijvoorbeeld het klantnummer, abonnement en het linken van de simkaart. Zodra jouw abonnement actief wordt, zal dit nummer veranderen in jouw eigen nummer. Maak je dus geen zorgen. :smile: