Skip to main content

Goedemavond. Ik heb via recommerce mijn telefoon opgestuurd. De actie was al voorbij voor de bonus waardoor ik geen documenten hoefde in re scannen. Ik kreeg in eerste instantie een mail vanuit recommerce dat het verkoopbedrag 185 euro is. Nu heb ik een mail gekregen dat er 35 euro wordt overgemaakt?? Heeft iemand hier ervaring mee?

Hoi @Nic1980, welkom op onze community! Dat is een stuk lager! Heb je hierover ook al contact gehad met recommerce? Of in ieder geval meer informatie van hen gehad?


Hoi @Thomas van KPN zij hadden het erover dat het toestel schade had, toen ik hem op stuurde zeker niet. Ze hebben het over een bonus van 150 euro, maar die heb ik niet ontvangen 


Als ze de bonus bedoelen die van ons krijgt, die krijg je na ongeveer 28 dagen op je rekening gestort, daar gaat altijd even overheen


@Thomas van KPN ja dat zou je zeggen  alleen was toen ik mn telefoon verkocht de actie al verlopen, deze kon ik ook niet kiezen..ik heb dus geen documenten geupload.. die keuze had ik ook niet.


Oja dat schreef je in je eerste bericht inderdaad al, excuus. Dat recommerce ineens zegt dat het toestel defect is en minder waard is of wat ze met die bonus van €150 bedoelen kan ik je helaas inhoudelijk niet echt mee helpen. Je kunt daarvoor terecht bij Recommerce zelf via hun e-mailadres: tradein+nl@recommerce.com 


@Thomas van KPN  heb ik al gedaan. Krijg geen reactie 


Ah dat schiet niet op, had je t ook al via de contactpagina geprobeerd? 


Zeker geen reactie. Ben diep teleurgesteld dat ik nu zoveel geld misloopt. Maar hoe kan het dat op het moment dat ik die aanvraag doe et geen acties zijn? Ik deze niet aanklikken. Ik een bedrag van 189 krijg te zien waar ik mee akkoord ga. En dat er achteraf gezegd wordt dat ik documenten moet uploaden??? Er was geen actie! Voel je zwaar genaaid


Reageer