Skip to main content
Vraag

Recommerce inruil aanbod erg laag

  • 15 September 2024
  • 4 reacties
  • 49 keer bekeken

Aanbod voor inruil gehad op een nieuwe pixel 9 maar het is pure misleiding.

Het aanbod was 110 euro (opzich al niet veel )+ een bonus van 150 euro, omdat ik een pixel 9 had gekocht. Het opgestuurde toestel was inĀ  onberispelijke staat. Van het aanbod van 110 bleef 33 euro over.

Ff serieus wie gaat voor 33 euro afstand doen van zijn/haar telefoon ?zonde van de tijd/geld en energie en ik ben benieuwd wat ik terug ga krijgen !

Het is pure misleiding dit soort "deals" van KPN dus let op !!!Ā 

Kan je hem niet terug halen en zelf verkopen ?


Ga hem ook terughalenĀ 

Maar ben benieuwd wat ik ga krijgen ?? onde van mijn tijd en die van KPN en in feite bedrog (ze houden je een worst voor wat feitelijk een dode mus is)Ā 


Hmm, van ā‚¬110,- naar ā‚¬33,- is wel een flink verschil @Cappie70, ik snap dat je daar niet zo blij mee bentĀ šŸ˜•

Wij werken in het kader van duurzaamheid samen met Recommerce,Ā en ze doenĀ hele goede dingen. Echter gaat er ook wel eens wat niet helemaal goedĀ bij het afhandelen van een inruil en als dat gebeurt kunnen wij eigenlijk alleen maar doorverwijzen naar de klantenservice van Recommerce aangezien wij zelf verder buiten dit proces staan. Ik weet dus niet waarom het aanbod ineens bij is gesteld, wordt dat niet verder uitgelegd?Ā Mocht je nog geen contact hebben via de mail,Ā wil ik je aanraden om nu alsnog viaĀ contactformulierĀ om opheldering te vragen!


Er was geen contact mogelijk. Heb op hun website iets achter gelaten, ik heb de KPN klanten service gebeld, maar 0,0 reaktie Het toestel heb ik inmiddels retour ontvangen. Het toestel gebruik ik als 2e telefoon en is in onberispelijke staat. Idd van 110 naar 33 is absurd! Dus ik krijg ook de deal (als je een pixel 9 koopt en inruil doet) van 150 extra niet. Het totaal aanbod van 183 euro.Ā  Ik voel mij gepakt door de KPN en ga het zeker nooit meer doen en ook iedereen afraden!Ā 


Reageer