Skip to main content

Beste,

 

ik heb, tijdens een bezoek aan centerparcs Vossemeren, tijdelijk een bundel van €25 WiFi aangekocht op 28/10. Op 29/10 nam ik telefonisch contact op met jullie diensten en bleek dat er nergens iets van mij terug te vinden is, terwijl ik wel degelijk €25 van mijn rekening zie verdwijnen. Er is me toen beloofd dat dit zou terugbetaald worden, en er werd een refunddossier opgesteld. Helaas… ik mocht nog niks ontvangen… telefoneren vanuit België kost me ook handenvol geld en ik heb inmiddels zo reeds 26 minuten aan de lijn gehangen… Hoe kan ik zeker zijn van mijn beloofde terugbetaling? Mvg,

Vanessa Van Hoyweghen 

Hi @Vanessavh welkom op ons KPN forum. Ik kan me voorstellen dat je het liefst zo snel mogelijk je geld terug wilt! Als het beloofd is krijg je het sowieso terug. Was ook aangegeven hoe ze dit terug zouden storten werd er een credit in het systeem gezet? Hoe lang het duurt voordat je je geld terug krijgt is afhankelijk van je invoer methode. Ik kan het voor je laten controleren, hiervoor heb ik een aantal gegevens nodig die je mag sturen. Hiervoor heb ik je een privébericht gestuurd. Als je een seintje geeft als je het gestuurd hebt kan ik voor je aan de slag! 


Dank je wel voor de reactie; ik heb zonet alles doorgemaild naar het adres dat je opgaf… Ik gaf deze gegevens ook reeds telefonisch allemaal door op 29/10. Spannend of het dit keer wel iets oplevert! Bedankt voor de moeite alvast! 


Graag gedaan, zoals aangegeven in mijn privébericht heb weer contact gezocht met de desbetreffende hotspot afdeling. Als ik duidelijkheid heb hoor je het meteen :) 


Hi @Vanessavh, ik heb inmiddels een update ontvangen maar niet het antwoord waar ik op rekende. Mijn collega geeft aan dat er niet te vinden is over een terugstorting van het bedrag, hij ziet tussen 28/10-01/11 4GB aan data verbruik. Hierop kan hij dan ook geen refund in orde maken. Omdat je op de hotspot na verder geen klant ben kan ik ook niet verder kijken dan dit. Ik had gehoopt je via deze weg te kunnen helpen maar je zal toch telefonisch contact moeten zoeken met KPN hotspots voor meer informatie :slight_frown:


Oh my God… dus ik heb letterlijk 20 minuten gebeld voor niets die 29ste? Men vond toen geen login of niets van mij, dus kan ik toch ook niet verbruiken? Wij konden niet aanmelden en hebben enkel van het gratis netwerk gebruik kunnen maken van centerparcs… Ik neem met Centerparcs zelf contact op want dit lijkt me heel erg op pure geldklopperij…! 


Reageer