Een paar maanden geleden een refurbished iPhone abonnement bij KPN afgesloten. Vandaag het 6e defecte toestel retour gestuurd…….echt een aanfluiting.
Scherm tot 2x toe kapot, toestel laat niet op, toestel gaat niet aan, enzovoort. Keer op keer krijg ik een defect toestel kapot toegestuurd.
Hier een paar "misleidende' citaten van de KNP-website:
• “Deze technische controle wordt uitgevoerd door zowel robots als technische vakmensen. Zo ben jij verzekerd van de allerhoogste kwaliteit refurbished iPhones!”
• “Onze refurbished iPhones zijn voorzien van een A-Grade productconditie. Deze toestellen hebben slechts één tot drie lichte gebruikerssporen. Eventuele gebruikerssporen bevinden zich in de meeste gevallen op de behuizing, zoals kleine krasjes. Met een refurbished iPhone van Forza en KPN heb jij gegarandeerd een goed toestel in handen.”
• “Deze toestellen zijn zorgvuldig gecheckt, gereinigd en waar nodig gerepareerd. Een refurbished iPhone is dus zo goed als nieuw!”
GELOOF HET BOVENSTAANDE NIET!!!!!!!
Het meest beschamende is nog wel dat ik met de klantenservice niet verder kom. Na vele minuten aan de telefoon en een aantal doorschakelingen kom ik dan eindelijk met iemand in contact die me mogelijk kan helpen. Echter, op de vraag of we kunnen komen tot een passende en klantvriendelijke oplossing krijg ik letterlijk het volgende antwoord: "het spijt me, dit behoort niet tot de mogelijkheden". De enige oplossing is meegaan in deze uiterst klantonvriendelijke procedures en het toestel wederom ter reparatie aanbieden. Vanuit KPN ontstaat er maar geen initiatief om te komen tot een oplossing. Zelfs niet na deze, keer op keer, beschamende vertoning.
Inmiddels zit ik al maanden zonder telefoon waar ik wel voor betaal……...ongelofelijk.
Ik voel mij voorgelogen, opgelicht, machteloos en vernederd. Daarnaast heb ik plaatsvervangende schaamte voor de medewerkers in de KPN-winkel die zich dood generen wanneer ze mij weer zien binnenkomen. Het niet kunnen komen tot een passende oplossing voor deze klantonvriendelijke vertonen is echt een tekortkoming voor een gerenoveerd bedrijf als KPN waar ik al meer dan 20 jaar klant van ben.