Skip to main content

heb vandaag mijn kpn rekening binnen gekregen van mijn mobiel. Hierop staat een bedrag van 16 euro extra, dit bedrag is gebaseerd op een gesprek met een nummer dat ik helemaal niet gebeld heb. 

wat kan ik doen?

Om welk nummer gaat het precies en wellicht ben je doorverbonden via bv een informatienummer 0906 voor 1 euro per minuut


Het betreft no. 09060400380

Achteraf gezien heb ik met Kpn gebeld op een 09 nummer, over info over onze afsluiting, met Kpn.

Over iets wat door Kpn niet goed was uitgevoerd

En nu blijkt dat het een betaal nummer is. Maar ik weet zeker dat er, bij aanvang NIET werd vermeld, dat dit 1 euro p.minuut kostte.

Ik weet wel dat ik tijdens dit gesprek werd doorverbonden, en of dit een betaalno.was....ik weet het niet. 

Heb inmiddels al met Kpn gebeld....maar ik moet gewoon betalen

 


@Kittyeneric voortaan goed opletten, het onstaat meestal als je bv kpn zoekt op google en dan de bovenste aanklikt en daar schuilt het gevaar namelijk in als men deze kiest en door dat 0906 wordt doorverbonden met KPN die hier zelf niets mee te maken heeft.

 


Het kan wel zo zijn dat kpn niets met dit nummer heeft uit te staan, maar via dit nummer, konden ze me wel helpen, met de gegevens die ik over mijn abonnement bij kpn nodig had.

Want ik had nl.een nieuw abonnement bij Online en vroeg mij af, of alles wel was opgezegd bij Kpn.

Dat was ook niet goed gegaan. Dus ik kreeg nog meer kosten van de Kpn. Het vervelende hiervan is;

De provider heeft nooit geen schuld en de abonnee mag gewoon betalen....


@Kittyeneric dat nummer 0906 heeft jou doorverbonden naar KPN  en daarmee moet je het doen helaas en als je via online.nl  gebruik hebt gemaakt van de overstap service dan moet je bij online zelf zijn