Reparatie aanvragen iPad lukt niet door ontbreken IMEI-nummer
Beste,
Bij reparatie aanvraag Ipad zie ik staan dat ik iig 1 van de 2 (Imei of Serie nummer) moet invullen. Nu blijkt dat beide nodig zijn en mijn zoon niet meer in zijn Ipad kan of het wachtwoord weet om in te loggen om te zien wat het Imei nummer is. Hoe kan dit worden opgelost? Alvast dank
Bladzijde 1 / 1
Hallo ​@Patje_1982Â
Â
Als er een simkaart in kan dan zou het IMEI nummer achterop moeten staan, iPad dus even uit z'n beschermhoesje halen om dat te kunnen zien.
Fout op de pagina mbt 1 van de 2 velden invullen als het gaat om IMEI- of serienummer invullen.
Groet Patrick
​@klantenservice Ik ben langs een KPN winkel gegaan met deze brief. Hoewel er in staat dat deze brief nodig is voor een eventuele reparatie werd mij verteld dat er niets voor mij kan worden gedaan. Graag een reactie van jullie.Â
Â
Goedemorgen ​@Patje_1982 en bedankt voor jouw bericht :)
Dat ze je in de winkel niet verder konden helpen, kan ik ook niet meteen plaatsen als ik heel eerlijk ben. Maar ik denk natuurlijk wel graag met je mee. Het serienummer zou op het tablet zelf moeten staan, op de sticker. Kun je daar (nog) eens naar kijken? Dan blijft over het IMEI nummer en die zou als volgt te achterhalen moeten zijn;
Log in met de Apple ID die je op je apparaat gebruikt.
Kies het gedeelte 'Apparaten'. Selecteer het apparaat om het serienummer en IMEI-/MEID-nummer te zien.
Met het serienummer en IMEI nummer zou je de reparatie online alsnog in gang moeten kunnen zetten. Laat je me weten of het daarmee wel is gelukt? Zo niet, ga ik natuurlijk verder voor je kijken wat nu verder te doen. Hoor in ieder geval graag weer van je!
Beste ​@Jan van KPN,
Â
als ik inlog met de Apple ID zie ik de iPad staan tussen de apparaten, maar als ik die aanklik zie ik alleen het serienummer en geen imei staan.
Heeft een IPad wifi model wel een imei nummer? Volgens mij niet namelijk.
Graag hoor ik hoe dit opgelost kan worden.
Â
Groet Patrick
info van het internet:
Â
Hallo ​@Patje_1982Â
Â
Een Apple iPad met alleen Wifi heeft inderdaad geen IMEI nummer.
Â
Is de iPad echt defect of is alleen het wachtwoord kwijt om weer toegang te krijgen?
Heeft je zoon een Apple account wat gelinkt is aan jouw account (gezin)? Hoe je zijn wachtwoord wijzigt kan je hier vinden: https://support.apple.com/nl-nl/101567 Â
Als hij wel echt defect is dan zouden ze hem in de winkel gewoon moeten aannemen ter reparatie.
Hi ​@GeSp ,
Â
Dank voor je reactie.
Helaas krijg ik de IPad niet meer aan. Ook geen reset of batterij laden. Hij doet niets meer.
Goedemiddag ​@Patje_1982, klopt helemaal hoor, een iPad wifi model heeft inderdaad geen IMEI nummer en daar had ik (helaas) ook niet meteen bij stilgestaan.
Ik ga navraag voor je doen welke weg nu te bewandelen en kom hier bij je op terug zodra ik meer weet!Â
Goedemorgen ​@Jan van KPN ,
Al meer te weten gekomen hoe dit op te lossen is?
Alvast dank.
Â
Vriendelijke groet,
Patrick
Goedemorgen ​@Patje_1982 , ik heb dit vraagstuk binnen de organisatie uitgezet en zodra ik meer weet, laat ik je dat via deze weg uiteraard meteen weten!
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.