Skip to main content

Hoi,

Ik heb net een nieuwe auto en mijn samsung a50 kan geen andere Bluetooth apparaten vinden. Dus ook niet mijn auto. Nu heb ik ook een Bluetooth speaker geprobeerd maar ook hier vind mijn telefoon niks. Ik kan blijven scannen tot ik een ons weeg maar helaas. Gereset ook al geprobeerd en ook geen resultaat. Veilige modus ook al geprobeerd. Lig dit nu aan mijn telefoon. Bereik is ook al zo slecht. Vaak krijg ik bericht dat ik 5 gemiste oproepen heb via sms maar in me recente lijst zie ik niets. Baal hier enorm van. Ik heb niks met me telefoon gedaan waarvan ik denk dat het daar aan kan liggen. Ben er juist heel zuinig op. Maar helaas het voldoet totaal niet aan mijn verwachting.

Dag Eveline. 

Zo te lezen ligt dit aan de telefoon zelf, aangezien hij geen enkel apparaat herkent via Bluetooth. Heb je dit toestel in de afgelopen 2 jaar bij ons gekocht? Dan is mijn advies om een KPN winkel te bezoeken om te kijken of ze daar iets kunnen vinden en anders eventueel onder garantie te laten repareren. Zelf heb je alles al geprobeerd wat je kon proberen. 

Je kunt hier een winkel vinden in jouw buurt. 


Eveline, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â