Mijn nieuwe mobiel Samsung Galaxy 15 heeft geen internet meer. Simkaart doet het nog wel in mijn oude telefoon. Wat kan ik nu doen
Admin: klantgegevens verwijderd i.v.m. privacy
Mijn nieuwe mobiel Samsung Galaxy 15 heeft geen internet meer. Simkaart doet het nog wel in mijn oude telefoon. Wat kan ik nu doen
Admin: klantgegevens verwijderd i.v.m. privacy
mijn nieuwe mobiel Samsung Galaxy 15.heeft geen internetverbinding meer dus ook geen telefoonverbinding; simkaart werkt nog wel in oude mobiel. Wat kan ik nu doen. Heb al van alles geprobeerd met opnieuw in te loggen.
Heb je de SIM-kaart, als deze fysiek is, al geprobeerd in een andere telefoon?
mijn nieuwe mobiel Samsung Galaxy 15.heeft geen internetverbinding meer dus ook geen telefoonverbinding; simkaart werkt nog wel in oude mobiel. Wat kan ik nu doen. Heb al van alles geprobeerd met opnieuw in te loggen.
Werkt een andere sim wel?
Die heb ik niet, maar de simkaart die ik in mijn nieuwe mobiel heb werkt wel op mijn oude mobiel
Die heb ik niet
Dan lijkt het mij dat je nieuwe telefoon defect is, als je SIMkaart niet werkt, maar wel in een ander toestel.
Maar als het goed is heb je twee simkaart sloten in je telefoon. Probeer de andere eens?
mijn toestel is nog vrij nieuw, heb ik daar nog garantie op
mijn toestel is vrij recentelijk gekocht bij jullie, heb daar nog garantie op
mijn toestel is nog vrij nieuw, heb ik daar nog garantie op
Mijn ervaring met de goedkopere samsung foons in de A-serie zijn niet al te best.
Binnen de korste keren was de USB-port kapot, dus opladen ging niet meer.
Samsung biedt 24 maanden fabrieksgarantie na de leverdatum.
waar zit die precies?
anders ga ik wel even naar een telefoonwinkel.
Dank u tot dusver, hopelijk komt het goed.
Nog evne dit, en ik wil graag nog even mijn pukcode weten, of een andere aanvragen
Goedemorgen Betty! Welkom op de KPN Community!
Ben je in de winkel nog verder gekomen? Mocht je de pukcode willen opvragen dan kan je daar hier meer informatie over vinden.
Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.