Ik heb ook meteen een snelheidscheck gedaan, zou je voor mij ook even kunnen kijken?
Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (origineel)
Ik heb ook meteen een snelheidscheck gedaan, zou je voor mij ook even kunnen kijken?
Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (origineel)
Hi
Heb je deze snelheid op alle locaties of op meerdere? En wat geeft de dekkingskaart aan over de plek waar je bent?
Verder wil ik je ook aanraden te kijken of het uitmaakt als je 5G uit of aan hebt staan.
Wat je ook kan doen is voor de zekerheid de APN instellingen even opnieuw doornemen.
Laat je hier weten wat daarvan het resultaat is?
Hoi Bram,
Sorry voor de late reactie, nogal een druk leven zullen we maar zeggen.
Ik heb even wat verschillende test gedaan op verschillende locaties m.b.t. de snelheid.
Zie onderstaand de uitkomsten;
Tevens onderstaand de dekkingskaarten van de locaties:
Ik heb zojuist een test gedaan op zowel 5G als 4G, het wordt er niet beter op, zie onderstaand:
Tevens heb ik even de APN instellingen opnieuw erin gezet/doorgnomen.
Maar zoals je in onderstand kan zien, maakt het weinig verschil.
Zoals je zult begrijpen hoop ik dat dit snel opgelost kan worden. Het toestel was schreeuwend duur, en laat compleet te wensen over. Daarnaast wilde ik perse bij KPN blijven vanwege het goede netwerk, maar daar krijg ik nu ook twijfels over.
Ik zit er serieus over te denken om terug over te gaan naar mijn oude Samsung, maar dat lijkt me niet de bedoeling bij een toestel van 1200 euro.
Gr Daniel
Hallo
Heb je al eens, indien mogelijk, de simkaart van een concurrent geprobeerd om te testen of het dezelfde resultaten geeft of anderszins?
De kans dat het in het toestel ligt lijkt me op dit moment groter dan een probleem met bijvoorbeeld de simkaart.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.