Skip to main content
KPN medewerker en zelfs kpn winkel in beek doen aan schending van privacy ze geven informatie aan derden aangezien ik een probleem heb met 1 van de 4 abbonementen van kpn is iemand voor me naar kpn geweest en kreeg gewoon informatie ik kreeg de schuld terwijl ze zelf de fout hebben gemaakt toen ik zei aan de telefoon als het zo doorgaat stop ik alles hier bij KPN zei de medewerker meteen ik zal u doorverbinden met opzeggingen ipv kijken waar het probleem zit en wat we kunnen doen ik ben altijd klant geweest van kpn maar dit gaat te ver tevens dan maar niet alleen een claim voor schending van privacy maar gelijk ook voor 7 all in abbonementen



Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

Ha @Monty1972, dat is een hele lange zin! 😉 Ik begrijp het daardoor niet helemaal, dus hier een samenvatting van wat ik denk dat het probleem is. Klopt het dat jij vier abonnementen op naam hebt en dat de gebruiker van één van deze abonnementen informatie heeft opgevraagd in de winkel? Jij hebt hier telefonisch een klacht over ingediend en mijn collega wilde je niet helpen, maar wilde je wel doorverbinden toen je aangaf op te willen zeggen?



Dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling. Wil jij je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Wil je me in een privébericht laten weten om welk van de abonnementen het gaat, wanneer die persoon in de winkel is geweest en welke informatie er is verstrekt? Dan ga ik kijken wat er aan de hand is.
Beste @Monty1972, ik zie dat het nummer inmiddels herindienstgesteld is. Heel fijn! Let je er wel op dat de laatste factuur nog open staat? Mocht je nog vragen hebben, laat je het me weten?