Skip to main content

Ik ben de Sim kaart kwijtgeraakt nadat ik een nieuwe telefoon van het werk heb gehad. Omdat het een Werktelefoon betreft stuurt de klantenservice mij door naar mijn werkgever en mijn werkgever naar de klantenservice.

 

ik heb nog wel het kaartje waar de simkaart is uitgedrukt en wil dus een nieuwe simkaart.

 

hoe is mogelijk om een nieuwe Sim kaart (met nummer behoud) te krijgen?

 

alvast bedankt

richard

Hallo @RichZ ,

Als het om een werktelefoon gaat, dan kun je terecht op het zakelijk forum van KPN:

Het zakelijk forum is bereikbaar via https://zakelijkforum.kpn.com/

Je bent nu op het particuliere forum. 


@RichZ Welkom op ons Forum! Vervelend dat je het simkaartje ben kwijtgeraakt, al kan dit natuurlijk gebeuren. Alleereerst moet ik er bij vermelden dat de eigenaar van het prepaid/abonnement de enige persoon is die een nieuw simkaartje voor je kan en mag aanvragen. Dat je werkgever je doorverwijst naar ons is niet de bedoeling. 
Kijk, er zit een verschil in KPN (groot) Zakelijk en KPN KleinZakelijk. Als je werkt bij een ‘groot’ bedrijf, dan is je werknemer waarschijnlijk aangesloten bij KPN EEN. Meestal hebben zij een contactpersoon bij KPN die de werkgever hiervoor kan benaderen.  
Als het een ‘eenmanszaak’ is, waar een paar medewerkers in dienst zijn, dan kan het een KleinZakelijk abonnement zijn, dat bekend is bij ons, KPN Particulier. 

Helaas kunnen wij niets anders voor je betekenen dan je terug verwijzen naar jou werkgever, hij is de enige die een nieuwe simkaart voor je kan aanvragen of moet jou voorzien van alle benodigde informatie persoons-/bedrijfsgegevens die nodig zijn voor de verificatie. 


Reageer