Skip to main content

Ik ben overgestapt van mobiel netwerk provider naar KPN toe, met nummerbehoud. Ik kreeg dinsdag bericht dat op 5-11 tussen 11:00 en 16:00 het nummer overgezet zou worden naar KPN. Tussen die tijden viel het netwerk bij mij ook uit, dus tot zover goed. Eenmaal 's avonds thuis de nieuwe SIM-kaart erin gezet, toestel ingeschakeld, start normaal op, PIN-code ingevoerd, ook geaccepteerd, maar vervolgens krijg ik de melding “Simkaart niet geregisteerd”. Nogmaals opnieuw starten haalt niks uit. Vandaag nogmaals geprobeerd; weer niks.

Wat kan hier het probleem zijn?

Welkom op het forum @R.A.T., hoewel de aanleiding minder leuk is :slight_frown:

Zou je het mobiele nummer waar het om gaat én het simkaartnummer willen noteren in het opmerkingsveld in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee!

 


Dag Maja_,

Ik heb inmiddels via chat contact gehad met een collega van je. Er wordt een nieuwe Simkaart opgestuurd naar me. Er was wel iets raars met de "oude” Simkaart; het nummer op de meegestuurde brief (en tevens op de pas waar de Simkaart in zit), correspondeerde niet met het Simkaart nummer wat bij jullie geregistreerd stond. De laatste twee cijders kwam niet overeen. Dat was me al opgevallen toen in de Simkaart activeerde, terug in juli/augustus, maar heb er verder niet bij stilgestaan, of iets mee gedaan.

Anyhow; ik had gehoopt dat de nieuwe Simkaart vandaag met de post meekwam, maar helaas… Dinsdag hopelijk meer geluk, en hopelijk is het dan opgelost. :relaxed:

Bedankt voor je reactie in ieder geval!

Ruben


Hi Ruben, jammer dat het vandaag niet is bezorgd. Laat het ons even weten of het goed afloopt met de nieuwe.


Hi Ruben, jammer dat het vandaag niet is bezorgd. Laat het ons even weten of het goed afloopt met de nieuwe.

Hoi Alex_P, de Simkaart is nog altijd niet bezorgd. Is hij wel verstuurd eigenlijk?
Gr. Ruben


Hmm, er lijkt niets verstuurd te zijn, wat flauw :frowning2:

Je hebt die ene simkaart nog wel? Zo ja, zou je dan even in je profiel willen kijken of het simkaartnummer daar wel goed staat? Volgens mij staat er nu een cijfer te weinig. 

Ik wil kijken of ik die simkaart op de 1 of andere manier actief kan krijgen zodat je niet nog langer hoeft te wachten. En als dat niet lukt, ga ik er alsnog 1 naar je opsturen maar dan echt!


Hmm, er lijkt niets verstuurd te zijn, wat flauw :frowning2:

Je hebt die ene simkaart nog wel? Zo ja, zou je dan even in je profiel willen kijken of het simkaartnummer daar wel goed staat? Volgens mij staat er nu een cijfer te weinig. 

Ik wil kijken of ik die simkaart op de 1 of andere manier actief kan krijgen zodat je niet nog langer hoeft te wachten. En als dat niet lukt, ga ik er alsnog 1 naar je opsturen maar dan echt!

Excuses, ik had de kaart verkeerd gelezen. De nummers kloppen nu in mijn profiel. Ook dat andere nummer moest nog een cijfer bij. Het lijkt erop dat in jullie systeem alleen de laatste twee cijfers niet overeenkomen met het nummer dat is opgestuurd naar me. 


Het lukt me helaas ook niet om dit ‘goede’ simkaartnummer te activeren, jammer, het was het proberen waard!

Er is nu écht een nieuwe simkaart naar je onderweg, ik zie mijn aanvraag nu ook terug in de systemen terwijl de aanvraag van mijn vorige collega ergens verloren is gegaan, waarvoor nog mijn excuus. Gaat goed komen dus nu!

Laat je het weten als je hem binnen hebt?


Het lukt me helaas ook niet om dit ‘goede’ simkaartnummer te activeren, jammer, het was het proberen waard!

Er is nu écht een nieuwe simkaart naar je onderweg, ik zie mijn aanvraag nu ook terug in de systemen terwijl de aanvraag van mijn vorige collega ergens verloren is gegaan, waarvoor nog mijn excuus. Gaat goed komen dus nu!

Laat je het weten als je hem binnen hebt?

Dank je wel voor het proberen, Maja_. En ik laat het weten zodra hij binnen is.