Skip to main content

Beste KPN

Ik word er zo moedeloos van ondertussen ik ben al sinds augustus niet goed bereikbaar in de omgeving in Rijswijk Zuid-Holland en internet is ook zeer tot zeer slecht. Maar nu heb ik heel veel gebeld naar de klantenservice en moest ik uiteindelijk na weken maanden aan het lijntje te zijn gehouden mailen naar (...) maar hoe lang gaat dit grapje nou nog duren. Mijn sim-only abbo loopt nog tot april 2020 maar wil er van af zonder nog af te betalen tot april, want KPN erkend de fout. Heb dagelijks geen goed bereik slecht internet tot soms helemaal niet, hierdoor kan ik niet goed mails ontvangen en bellen is ook drama met andere, steeds ben ik ze kwijt en is de verbinding weg. 

Hoelang duurt zo iets als je mailt naar de uhvo want ik wil overstappen en niet dubbele kosten gaan maken met 2 abbo's dan heb ik het nog niet over de vraag wat er met de afgelopen maanden gebeurt kwa slecht bereik en slecht internet kwa abonnements geld. 

Misschien kunnen jullie me helpen en anders is het helaas alweer afwachten. Het is spijtig KPN te moeten verlaten en weer naar een andere provider te moesten stappen, maar nog nooit zo lang van het kastje naar de muur gestuurd geweest.

Het nummer wat er aanhangt mag ook gewoon weg en opgezegd worden, dat maakt het misschien alweer wat makkelijker.  

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hi @StevenR1984, welkom op ons KPN forum. Ik kan me goed voorstellen dat je inmiddels moedeloos wordt van de situatie. Vooral als wij de fout erkend hebben en de oplossing(contract stoppen zonder kosten) niet goed aangeboden wordt. Ik heb met je gegevens meteen de geschiedenis erbij gehaald en zie dat er 08/11 een klacht in aangemaakt om dit voor je in orde te maken. Dat moeten ook wij hier bij het forum afwachten. Hou je me ervan op de hoogte?


Ja ik ben nog aan het wachten hoop dat ik woensdag of voor woensdag word gebeld met een oplossing of iets want heb nu wel lang genoeg gewacht denk ik. 

Maar ik hou je op de hoogte!


Reageer