Skip to main content

Ik heb een vraag, ik heb vandaag een nieuwe simkaart binnen gekregen ik ging begin van de avond mijn simkaart activeren maar op de site van kpn geeft steeds aan een TECHNISCHE STORING  ik kan nu bij niemand van kpn terecht,  

Hoi @brunomax, het lukt dus niet om jouw nieuwe simkaart te activeren, dat is balen. Ik wil het graag voor je doen. Zou je jouw profiel willen voorzien van mobiel nummer, postcode + huisnummer, naam van de contractant, laatste vier cijfers van het IBAN en betreffende simkaartnummer? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik aan de slag. 


@brunomax, ik heb je gegevens even verwijderd. Deze stonden nu openbaar en dat is niet zo handig. Ik zie wel dat de laatste vier cijfers van het IBAN niet overeenkomen. Kun je de juiste nog toevoegen aan jouw profiel? Hoor ik weer van je als je dat gedaan hebt. 


LS

Simkaartactiveren geeft al dagen 'technische storing’ aan, echter..deadline activeren mobiele simkaart is 19 augustus. Via online service opties kom ik nergens en via bellen eindigt het advies steeds weer bij de website die het dus niet doet…

 


opgelost