Skip to main content

Ik ben via de klantenservice verwezen naar het forum en zo hier terecht gekomen.

Lang verhaal kort, telefoon van mijn vriendin op reis verloren / gestolen. Simkaart geblokkeerd via KPN klantenservice, nieuwe opgestuurd naar thuisadres en deze hebben wij door de oppas laten verzenden naar ons tijdelijke adres in Portugal.

Nu begreep ik dat er een aparte manier moet zijn om deze simkaart te activeren aangezien we geen contact kunnen maken met een Nederlandse zendmast. Kan iemand ons misschien helpen hoe wij dit voor elkaar kunnen krijgen?

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van de reactie in dit topic. 
 

Hoi @Pascal1891 , de kpn klantenservice zou dat ook zelf moeten kunnen, dus vreemd dat je naar het forum wordt verwezen. Gelukkig kan een KPN moderator een prepaid sim ook voor je activeren.

Zet het 06-nummer en het simkaartnummer in jouw forumprofiel, gebruik het veld “Persoonlijke opmerkingen” wat alleen voor kpn zichtbaar is. Geef dan hier aan als je dat gedaan hebt.

Dan geef ik de moderators daarna een seintje.


Hoi! Ik zie nu alleen dat het topic over prepaid gaat. Maakt dat dan nog uit? Want dit gaat over een simkaart met abonnement. En dan moet dat vanuit haar eigen profiel dan of maakt dat niet uit?

Bedankt voor je reactie!


Ok, voor een mobiel abonnement dus. Kijk dan of het via de KPN website gaat:

https://www.kpn.com/service/mobiel/aanvragen/activeren.htm#/


Super! Gelukt!!


Goed nieuws @Pascal1891 , fijn dat het gelukt is !!