Skip to main content

Beste KPN,

 

ik heb op 29-11 een nieuwe simkaart aangevraagd via telefonisch contact. Deze werd verzonden en zou uiterlijk de woensdag erop binnen komen. Is niet gebeurd, dus… heb ik nog eens gebeld en toen werd er gezegd dat het vertraging kan hebben ivm sinterklaas en kerst. Maar er is verder geen track en trace? En ik heb ook geen email ontvangen, daar heb ik naar gevraagd en toen werd er simper gezegd: dan is er geen email verzonden. Dus ik kan het ook nergens checken. Het is nu al 2 weken later en ik heb nog steeds niks ontvangen helaas. Al 2 weken onbereikbaar, kunnen jullie mij asjeblieft duidelijk maken waar mijn simkaart op dit moment is en of het nog wel aankomt? Alvast bedankt

Hoi Katar2001, allereerst nog van harte welkom op ons forum! Ik moet zeggen dat we je geduld wel op de proef stellen :slight_frown:  Als er een vervangende simkaart bij een abonnement wordt aangevraagd, dan zit die doorgaans met uiterlijk twee werkdagen bij de reguliere post. In: MijnKPN kun je heel gemakkelijk gratis een nieuwe kaart aanvragen bij je abonnement. Probeer dit dan ook vooral. Na zo'n lange tijd, betwijfel ik dat er nu nog een onderweg is. En ook al wel, dan maakt het niet zo veel uit daar je maar één kunt activeren.