Skip to main content

Op 28 mei om 19 uur heb ik een abbonement aangevraagd voor mijn broer ie in het ziekenhuis ligt.

Alle gegevens die nodig waren heb ik doorgegeven.De heer aan de andere kant van de lijn zij dat het kaartje wordt verstuurt naar mijn adres te weten ***

Maar nog steeds geen simkaart.Heb diverse keren gebeld maar als ik doorverbonden werd hoorde il bedank voor het bellen einde gesprek en de lijn was dood.

Wat is er aan de hand zo kom ik niet verder. Graag een uitleg zsm

Alvast bedankt

De heer Janssen

***

 

Admin: adresgegevens verborgen i.v.m. privacy

Hallo @montenegro, welkom op het forum! Ik heb je adresgegevens even verwijderd en in je forumprofiel gezet. Dit in verband met privacy, berichten zijn hier namelijk openbaar, en je forumprofiel niet. Ik heb op je adres alvast even gekeken, maar daar zie ik alleen je eigen abonnement en die van je partner. Het abonnement voor je broer, is die ook echt jouw adres aangevraagd? Of wel op zijn adres aangevraagd, maar de bedoeling dat de simkaart naar jouw adres ging? Dit laatste is namelijk niet mogelijk. Als je een abonnement zonder toestel aanvraagt dan wordt de simkaart per post verstuurd, en dit gaat naar het abonnementsadres. Ik kan dit verder voor je nakijken. Wil je in dat geval in je forumprofiel in het veld ‘persoonlijke opmerking’ de naam van je broer en zijn adres vermelden? Laat hier even weten als je dit gedaan hebt. Dan controleer ik dit verder.


Beste @montenegro, is het inmiddels gelukt met het abonnement van je broer? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?