Skip to main content

Ook ik kan vanwege technisch probleem mijn simkaart niet activeren. Ik had een oude grote prepaid simkaart van telfort, vroeg een vervangende aan, omdat die niet in mijn telefoon past, nieuwe kon online niet geactiveerd worden vanwege technische storing. Gebeld naar servicedesk, maar daar stuurden ze me naar winkel. In de winkel kreeg ik een nieuwe simkaart, maar werkt niet. Vandaag weer naar een KPN-winkel geweest, weer een nieuwe simkaart ontvangen, maar werkt nog steeds niet. Telefoonnummer blijft gekoppeld aan de oude simkaart. Kan dit opgelost worden? Er staat nog behoorlijk veel geld op.

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Toen ik de winkel inliep was het binnen 1 minuut geregeld.

(Tè gemakkelijk naar mijn gevoel, ik heb zelf het 06-nummer genoemd wat zonder enige check aan een nieuwe SIM werd gekoppeld. Had ook een willekeurig ander KPN nummer kunnen noemen.)

Misschien voor jou een idee om direct in de winkel zelf te controleren of alles werkt, zoniet dan kan het direct rechtgezet worden.


Bij mijn eerste bezoek aan de winkel (vorige week zaterdag) werkte het al niet, maar ik moest even geduld hebben tot maandag omdat er handmatig iets omgezet moest worden, aldus de verkoper. De aanvraag stond in de wacht. Vandaag opnieuw geweest, ik kreeg alleen een andere simkaart mee, wordt steeds netjes gescand daar, maar werken doet het dus niet. Oude simkaart blijft actief.


Hi @mmcvdw, welkom hier. 

Zou ik mee mogen kijken? Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag daar het 06-nummer nummer noteren, en zowel het oude als het nieuwe simkaartnummer. 

Ik hoor graag van je. 


Ik heb de gegevens toegevoegd. 


Ik heb de gegevens toegevoegd. 

Dankjewel, zou je het nu nogmaals willen proberen? 


Het werkt nu. Blij mee. Dankjewel!


Het werkt nu. Blij mee. Dankjewel!

Top!Â