Skip to main content

Sinds ik een kpn abonnement werkt de hotspot niet meer op mijn iPhone SE. Alle instellingen gereset, alle opties geprobeerd in de kpn winkel en via telefonisch met kpnm medewerker. Geen oplossing en mij is geadviseerd dit op het forum te plaatsen voor hulp. Ik kan niet zonder de hotspot werken op kantoor dus moet snel opgelost worden. Graag advies, bij voorbaat dank!!

Die hotspot zou gewoon moeten werken.

Kan je met de iPhone zelf wel op Internet of ervaar je daar ook problemen mee?

Hoi @R.Koud. Welkom op de community. Wat vervelend dat het niet lukt om jouw iPhone als hotspot te gebruiken. Zou je de vraag van wjb hierboven willen beantwoorden? Of heb je het probleem inmiddels al kunnen verhelpen? 

Hoi wjb, 

Op internet met de mobiel is geen enkel probleem. Ik heb de e-sim nog geprobeerd ipv simkaart, maar dat heeft ook niet geholpen. Nu wacht ik nog op een vervangende simkaart. Hopelijk lukt werken via de hotspot dan weer. Ik koppel dat wel even terug op het forum.

Op een andere iPhone werkt hotspot overigens ook niet met de huidige kpn simkaart, terwijl met een andere provider dat geen problemen geeft. Vreemd..

Reageer