Skip to main content

Hallo sinds kort heb ik slecht 4G bereik in Sellingen. Nog maar 1 streepje. Dit heeft ook zijn weerslag op gewoon telefoon verkeer, krijg vaak de feedback dat ik slect te verstaan ben. Zijn jullie bezig met onderhoud?

Hallo @peterdb62 ,

Ja, er is een storing. De verwachting was dat de storing aan het eind van de middag is verholpen. Helaas blijkt het probleem groter te zijn. Telkens wordt de eindtijd van de storing met vier uur verlengd.  

10/2 : Het moet best een grote storing zijn, nog altijd niet opgelost. 


Update (17.00) :Storing verlengd tot 21.15.

Update (21.30) : Storing verlengd tot 8/2 1.15

Update (7.00) : Storing verlengd tot 9.15

Update (9.45) : Storing verlengd tot 13.15

Update (14.30) : Storing verlengd tot 17.15

Update (17.00) : Storing verlengd tot 21.15

Update 9-2 (10.00): Storing verlengd tot 9/2 13.15

Update 10-2 (17.00) : Storing verlengd tot 10/2 21.15

Update 11-2 (17.00) : Storing verlengd tot 11-2 21.15 

bron : https://www.kpn.com/service/storingen.htm

 

11-2 : Ik stop maar met deze updates, ik vrees dat de storing best lastig is om op te lossen. Als je op de link hieronder hebt geklikt, ontvang je vanzelf een melding als de storing is verholpen. 

 

Actuele storingen (1)

Product Omschrijving Start Eind Houd mij op de hoogte
Mobiel Verstoring mobiel netwerk 03 februari 2022
17:01 uur
07 februari 2022
17:15 uur
Houd mij op de hoogte van deze storing

Thanks Noordzee,

 

Ik wacht het af, ben benieuwd, het is sinds vorige week 


Update 

Actuele storingen (1)

Product Omschrijving Start Eind Houd mij op de hoogte
Mobiel Verstoring mobiel netwerk 03 februari 2022
17:01 uur
08 februari 2022
01:15 uur
Houd mij op de hoogte van deze storing
        Details

Het is nu 8 januari 6:45 en het is nog steeds bagger. Het wordt nu wel eens tijd dat dit opgelost wordt. Ik kan geen fatsoenlijk telefoongesprek voeren en word platgesmst met „welkom in Duitsland“ berichtjes, omdat ik om de haverklap op het Duitse Telekomnetwerk zit. Ik heb dan helemaal geen KPN ontvangst.


Klopt, de storing wordt iedere keer vier uur verlengd, staat nu op 9.15: 

Actuele storingen (1)

Product Omschrijving Start Eind Houd mij op de hoogte
Mobiel Verstoring mobiel netwerk 03 februari 2022
17:01 uur
08 februari 2022
09:15 uur
Houd mij op de hoogte van deze storing

Eens, ik heb 'WiFi call’ aangezet op mijn iPhone, dat werkt binnenshuis prima maar natuurlijk niet buiten de deur.  
Voor mijn werk ben ik afhankelijk van de telefoon, dit is niet meer leuk 


Ik ben benieuwd naar de technische achtergrond van de storing, wat is er precies aan de hand?. De uitleg zou bij mij in ieder geval zorgen voor meer begrip


Er is momenteel inderdaad sprake van een storing in de omgeving van Sellingen. Ik heb gekeken of ik meer informatie kon vinden. Maar helaas. Meer informatie heb ik niet. Je kunt de storing volgen via onze storingspagina.


Hoi Denise, bedankt voor je antwoord. Moet er toch wel een beetje om 😝 lachen. Het klinkt als “we weten dat er een storing is, maar niemand weet wat er aan de hand is”. Afijn laten we het afwachten 


Ik vrees dat de storing best lastig is om op te lossen. Als je op de link in mijn eerste reactie hebt geklikt, ontvang je vanzelf een melding als de storing is verholpen. 


We zijn inmiddels alweer een week verder en mobiel nog steeds geen bereik. Het gaat helemaal nergens meer over want ik ben mobiel niet bereikbaar. Kunnen jullie dit nu eindelijk eens oplossen anders zeg ik mijn abo op wegens wanprestatie uwerzijds.


Echt niet normaal meer. Vandaag voor de vijfde keer gebeld. Wat een ellende :rage:

Wij zitten ook te denken om op te zeggen


Hoi Denise, bedankt voor je antwoord. Moet er toch wel een beetje om 😝 lachen. Het klinkt als “we weten dat er een storing is, maar niemand weet wat er aan de hand is”. Afijn laten we het afwachten 

Zo fijn een link naar hun storingspagina, ach ach ach, ze weten helemaal niets. Klein dorp, misschien zijn we minder belangrijk. Niet normaal meer. Constant die smsjes Welkom in Duitsland. Geen 4/5G bereik. Wij zitten eraan te denken om over te stappen naar andere provider.

 


We doen ons best om storingen te voorkomen. Maar helaas komen ze toch nog wel eens voor. We doen dan natuurlijk ons uiterste best om een storing zo snel mogelijk te verhelpen.

Ik snap heel goed dat jullie een oplossing wil. Of in ieder geval meer duidelijkheid. Ik heb intern navraag gedaan. Zodra ik meer informatie heb, laat ik het weten.


Ik heb iets meer informatie: Morgen gaan we op locatie kijken hoe we de storing kunnen verhelpen. De verwachte hersteltijd is verplaatst naar woensdag. Je kunt voortgang van de storing nog steeds volgen via onze storingspagina.


Ik heb iets meer informatie: Morgen gaan we op locatie kijken hoe we de storing kunnen verhelpen. De verwachte hersteltijd is verplaatst naar woensdag. Je kunt voortgang van de storing nog steeds volgen via onze storingspagina.

De tijd is helaas weer verzet naar 17-2-2022 00:00

Is er al iets meer bekend? Zijn de monteurs op locatie? En hebben ze al iets kunnen vinden?

Het duurt nu echt al zo lang


Voor zover ik weet, is de storing inmiddels verholpen. Kunnen jullie dit bevestigen?


Voor zover ik weet, is de storing inmiddels verholpen. Kunnen jullie dit bevestigen?

Ja, gelukkig wel. Ben er heel blij mee na 2 weken. Snap dat jij er persoonlijk waarschijnlijk niets aan kan doen, maar dat het 2 weken heeft geduurd voordat er iemand daadwerkelijk op locatie is gaan kijken vind ik wel heel jammer.  Groet Linda