Skip to main content
Vraag

Sinds verhuizing problemen met bereikbaarheid

  • 12 July 2024
  • 26 reacties
  • 303 keer bekeken

Hallo,

 

Nu pas de tijd gevonden helaas om aan te geven dat we sinds onze verhuizing (van Dordrecht naar Zutphen) 22 juni 2024 gewoon onbereikbaar zijn, voor ouders/familie/instanties.

Compleet geen netwerk, diverse keren telefoons herstarten per dag, als je een gesprek hebt, ineens wordt verbinding verbroken omdat je geen netwerk meer hebt.

Zoals gezegd lopen we hier al een hele tijd tegenaan en kan ik nu pas dit aangeven omdat je zonder telefoon toch op enen andere manier alles moet regelen.

Bellen naar KPN heeft geen nut, tegen de tijd dat iemand opneemt/je te woord staat ben ik al diverse keren netwerk verloren.

Zelfs nieuwe telefoons gekocht en de oude verkocht (dat is balen nu blijkt dat het niet de telefoons waren) met exact hetzelfde probleem, uiteindelijk met moeite en balende kop een gratis simkaart van Vodafone laten komen om te kijken of het aan de woning ligt, na alle andere opties te hebben geprobeerd die je anders toch voorgesteld krijgt omdat KPN ontkende dat er problemen waren… en ja hoor ik ben bereikbaar met Vodafone, echter het is prepaid dus ik ga er niks opzetten om te bellen, dat is gewoon gekkenwerk.

Las net een bericht in het nieuws bij RTL en dacht ik moet nu toch echt die melding maken maar het is onhandig om niet bereikbaar te zijn en eigenlijk niks te kunnen aangezien mijn man regelmatig met spoed ambulance nodig heeft en we geen vaste lijn in huis hebben, dus KPN het is ook levensbedreigend voor mensen.
Leuk dat jullie het probleem erkennen maar dan nog hoe kan dit ineens zo gebeuren?

Onze telefoons zijn nu 2x A55 van Samsung en we hadden 2x S23 van Samsung.
Ik kon het niet eerder melden omdat er andere zaken zijn die ik eerst moet en nog bezig ben om te regelen maar het nu moment van rust is in de hectiek en ik moet afwachten op reacties van anderen.

Maar de compensatie geld voor mensen die klacht hebben neergelegd, wat als je die klacht niet eerder kon neerleggen net zoals ik/wij?
En ga ik dan ook bericht krijgen over de compensatie?
Word ik meegenomen in die cyclus en groep die compensatie kan/gaat krijgen?

Hopelijk gaat dit opgelost worden want dit is onhoudbaar en onacceptabel.

SMS van TD :

 

SERIEUS!!!!!??????

Ik heb verdorie onze 2x samsung s23 waarvoor ik 70 euro abonnementskosten per telefoon voor betaal (totaal 140 euro per maand nog steeds tot eind mei 2025) met deze problemen op dringend/dwingend advies van KPN Klantenservice verkocht omdat ik andere telefoon moest kopen en ik NIET rijk ben om alles opnieuw en dubbel te hebben en bij niemand telefoon kon lenen omdat niet iedereen meer dan 1 telefoon heeft of andere reden om niet even de simkaart eruit te halen en zelf onbereikbaar wil zijn.

En dan moet ik nu weer de simkaart in een andere telefoon plaatsen en mijn esim overzetten of weer naar simkaart veranderen en dus weer nummers verplaatsen van esim naar simkaart?
Ben je gek en heb je wel geluisterd?

NEE dat doe ik niet want dat heb ik al diverse maanden gedaan… UGH
Ook de simkaart wordt elke 2 maanden vervangen en geswitched tussen simkaart en e-sim want het is de simkaart die het doet, zie ik eruit als een aapje dat dom bezig blijft en stom opdrachten uitvoert en blijft herhalen? Die al door 0800 en 1200 zijn uitgevoerd en gedaan?

NEE.

 

Dit is verdorie om gek van te worden, waarom blijft de TD dingen vragen en mij laten doen die ik al tig keer gedaan heb, zelfs VOOR ik contact opnam en moet ik dit opnieuw doen?
Dit is BELACHELIJK EN VERNEDEREND, want als je niet meewerkt hieraan wordt je "taak/ticket” gesloten en kun je de rambam krijgen.

Sinds eind mei 2024 deze problemen en mij behandelen als melaats en gewoon niet horen wat je uitlegt en te horen krijgen : ik ben die afdeling niet dus het moet opnieuw, NEE STOP DAARMEE.

Zo blijf ik vast in het zelfde proces en situatie.
Los het verdorie op in plaats van mensen woest en pissed off te maken, snap heel goed waarom mensen buiten hun boekje gaan met zulke sms-berichten en reacties notabene van blijkbaar heel KPN.

Wat een ballenservice, alles om de schuld bij de klant te leggen en de hele tijd maar dezelfde dingen doen : hoe vaak moet ik verdorie andere telefoon kopen of regelen?

Je bent niet wijs dat dit elke week moet of kan.

En dan hierna zeker zeggen dat ik de telefoon moet resetten, wat ook al elke week gebeurt want dat moet en is dringend/dwingend advies van KPN en ook dat weiger ik want ook dat is al gedaan!! Ik heb verdorie meer te doen dan alles instellen en weer goed zetten

De problemen zijn er nog steeds na alle apenkunstjes en ik wil gewoon een oplossing zonder dat ik de schuld krijg en het onmogelijke moet doen.


Reageer