Skip to main content

Ik loop 2 weken achter en word afgesloten... terwijl ik regelmatig een maand achter loop zonder gezeik..... en betaal sowieso altijd wel.... 100+euro elke maand..... 

En krijg ik vandaag sms bericht dat ze me morgen afsluiten..... 

Hoe raak je abonnees kwijt...?zo dus... 

 

Nou... andere providers sluiten je ook af hoor, als je niet betaald...


Beste @Scott Morgan, welkom! We hebben niets veranderd aan onze incassoprocedure, voor zover ik weet. Het is erg vreemd als we zeggen dat we morgen afsluiten dat we dit vandaag al doen natuurlijk. Als ik nog iets voor je kan doen hierin, laat je het me dan weten? Wil je dan je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?

 

Niet om me ermee te bemoeien, maar ik wil het wel benoemen: is het een idee om naar de invulling van je abonnement te kijken? Als je vaker achterloopt, betaal je ook vaker herinneringskosten, denk ik? Dat is sowieso al zonde van het geld, maar al helemaal als je het hard nodig hebt. Wellicht is het een idee om te kijken naar de mogelijkheden voor het verlagen van je abonnement of evt. minder extra kosten te maken?


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat je op een andere manier contact met ons gehad hebt. Als ik nog iets voor je kan doen, weet je me te vinden.