Skip to main content
Sinds een paar, ongeveer 2 weken denk ik, is het bereik op mijn Samsung S7 in en om het huis erg slecht. Dit geldt zowel voor mobiel telefoneren als 4G. Voorheen had ik vrijwel altijd 4G+ in de woonkamer maar nu vaak E of H+

Het 3 hoekig balkje geeft vaak niet 1 streepje aan qua bereik.

Het gaat om de wijk Marsdijk in Assen.



Wat is er aan de hand?



Mvrgr,

Oebel Reitsma
Welkom Oebel! Goed dat je aan de bel trekt. Er is ons geen storing bekend in Assen dus ik ben ook benieuwd waar dit door komt. Hoor je dit signaal ook van anderen (met KPN)? Vinden er misschien werkzaamheden (hoogbouw) plaats in de buurt?



Kun je jouw profiel aanvullen met jouw adresgegevens en klantnummer/06-nummer? Dan kan ik in iets meer detail uitzoeken of er werkzaamheden zijn geweest. Als dat niet het geval is maak ik een storingsmelding aan voor de technische dienst om dit verder uit te zoeken.
Dank voor je reactie. Ik heb de gegevens toegevoegd.
Dank! Ik heb geen onderhoud of werkzaamheden kunnen vinden op jouw adres. Wat de oorzaak is wordt daarom iets dieper graven.



Ik heb een storingsmelding aangemaakt, de technische dienst gaat dit verder onderzoeken. Vervelend is dat de doorlooptijd op dit moment vrij hoog is: 2 weken. We nemen contact met je op, hou er rekening mee dat er anoniem wordt gebeld. Mocht het niet lukken je te bereiken ontvang je een mail met een terugbelnummer. We gaan zorgen dat dit wordt opgelost, ik ben erg benieuwd wat de oorzaak was.

Reageer