Goedenavond @KishanH , welkom hier op onze Community en bedankt ook voor je bericht :)
Er zijn een aantal klanten die problemen ervaren met bepaalde toestellen maar met de iPhone 14 Pro zijn er geen algemene problemen bekend. Je geeft aan dat je hierover hebt gebeld. is er dan ook een ticket voor je aangemaakt? In dat geval is het (helaas) een kwestie van afwachten en zal er nog contact met je worden opgenomen. Mocht er geen ticket zijn aangemaakt, kan ik je enkel adviseren dat alsnog te doen (via 0800 0402).Â
Goedendag KPN,Â
Mijn vrouw en ik hebben exact hetzelfde probleem met onze iphone 14 Pro. Zouden jullie aub dit willen oplossen want ik heb nu niets aan mijn internet abonnement. Ik heb ook alles geprobeerd.
Zouden jullie hier voor mij een ticketnr voor willen aanmaken?
Â
Alvast bedankt.
Mvg,
Goedemorgen ​@HetBoek, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!
Ontzettend balen dat zowel jij als je vrouw problemen ervaren met jullie iPhone 14 Pro. Om een ticket aan te maken, dien je zelf even contact op te nemen met onze klantenservice. Deze kun je bereiken op het gratis nummer 0800 0402 maar je kunt er ook voor kiezen om een belafspraak in te plannen. Vanuit daar kan men een ticket aanmaken voor onze Technische Dienst.Â
Hier een gewone iPhone 14.
klaag hier al ruim een half jaar over! Ondertussen meer dan een werkdag aan tijd aan gespendeerd. 1 1/2 week terug is er pas een ticket aangemaakt.
KPN/klantenservice met de beste service/dekkingsgraad in alles het beste my ass!
Als jullie daadwerkelijk stappen plannen/protocol hanteren, had ik niet 20 keer hoeven bellen of waarschijnlijk vaker