Skip to main content

Goedemorgen  

 

Ik zit al enige  tijd  met slechte ontvangst op me mobiele telefoon  het betreft hier een S9

Dit al aangegeven  bij jullie maarrrr ik  zou 2 weken terug al gebeld worden  tot op de dag van vandaag nog niet terug gebeld

Wederom  gebeld en weer melding  gemaakt 

Ik zie inderdaad dat je al een paar keer contact hebt gehad over deze problemen @Swiebertjefm. Er zijn ook klachten voor je aangemaakt zie ik voor onze technische dienst, maar tot op heden is dit nog niet opgepakt. Ik zie dat je gister weer contact hebt gehad en dat er weer een ticket voor onze technische dienst is aangemaakt. 

Ik weet dat het eventjes kan duren voordat ze jouw ticket oppakken, maar je eerste ticket had ondertussen al wel opgepakt moeten zijn. Veel meer dan het aanmaken van zo'n ticket kunnen wij niet doen. We zullen opnieuw moeten wachten totdat jouw ticket aan de beurt is. Dat kan zeker een aantal werkdagen duren helaas. Excuses voor het lange wachten!  


@Niek_  dan wacht ik af maar het is zon probleem dat ik dus gewoon niet bellen kan 


Ik lees het inderdaad. Ik kan me voorstellen dat je dit graag zo snel mogelijk opgelost wil hebben. Ik wil je het liefst direct nu helpen, maar dat kan ik helaas niet. We komen zo snel als we kunnen bij je. 


Ik wacht wel af


Reageer