Skip to main content

Heb ik juli 2021 mijn contract verlengt met S21. Vanaf het begin al problemen. 1e S21 werd gloeiend heet. Nieuwe voor gekregen na de zomer. Bijde eerste 15 seconden van een verbinding geen contact met de gesprekspartner. Betekend dat klnaten de telefoon er opgooien. Terug van reparatie weer het zelfde probleem. KPN gebeld, wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Wel lekker laten betalen, maar geen service verlenen. Iedere keer zeggen ze wacht even op de update. Zeer zeer ontevreden.

 

Hallo @BVOlst! Jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent! Kan ik mij ook goed voorstellen: je toestel moet gewoon goed werken.
 

Wel lekker laten betalen, maar geen service verlenen.

Dit klopt niet helemaal, toch? Ik lees dat je al een nieuw toestel gekregen hebt? 
Het probleem is nu dat er eerst geen contact is: dat heb je bij inkomend en uitgaand telefoonverkeer? Hoe is dat als je 4G uitschakelt op het toestel: wil je dat eens testen?


3 of 4 keer geweest in de KPN winkele Amersfoort ( mensen doen daar echt hun best). Iedere keer de winkel uit gegaan met de bemoedigende woorden, meneer , niets aan de hand probeer het maar weer. Telefoon opgestuurd voor reparatie , bij terug komst  werkt nog even slecht als voor de service reparatie. 

4 telefonisten aan de lijn gehad. Geven allemaal aan, meneer we kunnen het contract ontbinden, maar u moet dat wel afkopen. Nou breekt mijn klomp. Wat afkopen??  Ik heb inmiddels de tweede telefoon binnen een half jaar en werkt nog niet goed. Krijg ik ook nog het advies om te wachten op een software update van 30 dec. aanstaande. 

Ik wil gewoon een telefoon van een ander merk of het ontbinden van het contract, omdat er niet geleverd wordt waar ik wel voor moet betalen.

 

Sorry, ik ben een beetje (heel erg) boos


 

3 of 4 keer geweest in de KPN winkele Amersfoort ( mensen doen daar echt hun best). Iedere keer de winkel uit gegaan met de bemoedigende woorden, meneer , niets aan de hand probeer het maar weer. Telefoon opgestuurd voor reparatie , bij terug komst  werkt nog even slecht als voor de service reparatie. 

 Op een reparatie heb je een garantie van 3 maanden: heb je daar ook aanspraak op gemaakt? Je kunt hiervoor rechtstreeks contact opnemen met de KPN reparatiedesk 0800 820 00 08 (op werkdagen bereikbaar van 8 uur tot 20 uur). Geven zij ook het advies om een software update vanuit Samsung af te wachten? 

4 telefonisten aan de lijn gehad. Geven allemaal aan, meneer we kunnen het contract ontbinden, maar u moet dat wel afkopen. Nou breekt mijn klomp. Wat afkopen??  Ik heb inmiddels de tweede telefoon binnen een half jaar en werkt nog niet goed. Krijg ik ook nog het advies om te wachten op een software update van 30 dec. aanstaande. 

Ik wil gewoon een telefoon van een ander merk of het ontbinden van het contract, omdat er niet geleverd wordt waar ik wel voor moet betalen.

Sorry, ik ben een beetje (heel erg) boos

Ik zou zeggen, overleg of een toestel van een ander merk een optie is met de bovengenoemde afdeling: zij voeren reparaties uit in opdracht van ons en zij kunnen een oplossing binnen hun mogelijkheden aandragen. Wij hebben daar geen inzage in om je daarmee verder te helpen. Ik vertrouw erop dat mijn collega's van de KPN reparatiedesk je verder kunnen helpen.


Dag Shyrin,

 

Vanmorgen meteen het nummer gebeld wat je hebt gegeven. En wat denk je ???  Weer het zelfde riedeltje, meneer we kunnen niets voor u doen. U moet terug naar de winkel.  Dat is de procedure. Daar zakt je broek dus van af. 

 

Mensen, wees gewaarschuwd, doe geen zaken met KPN.Â