Skip to main content

Ik heb in november gebruik gemaakt van de toestelverzekering, eerst was mijn toestel niet op voorraad, na dagen wachten, eindelijk er was een toestel. Na ontvangst blijkt de aan en uit knop niet te werken.

Gebeld, weer niet op voorraad, na dagen wachten een berichtje over een andere kleur ( rood) en die wilde ik niet, had ook maar 64 gb ipv mijn telefoon 128 gb. 

Na een week eindelijk een zwarte telefoon, koerier is deze komen ruilen, blijkt dat er een toestel in zit met 64 gb. Ik vind dat geen vergelijkbaar toestel.

Ik kreeg een formulier om een klacht in te dienen, uitkomst van de klacht was volgens KPN ongegrond, word niks gedaan aan mijn mindere toestel.

Na diverse mails naar KPN waarop geen reactie komt weet ik het echt niet meer….

O Ja, die 119 euro eigen risico is natuurlijk al afgeschreven.

Hopenlijk komt er via deze weg een reactie, vergoeding, andere telefoon…..

Hallo @KPNForumuser760, bedankt voor je bericht. Het spijt me om te lezen dat je vanaf het begin al problemen met jouw nieuwe toestel hebt. Dat is natuurlijk niet wat je van ons mag verwachten. Ik ben alleen bang dat ik je hier ook niet bij kan helpen. :slight_frown: Mijn beste advies is om contact met onze claimdesk op te nemen. Zij gaan namelijk over de toestelverzekeringen. Je kunt de claimdesk bereiken op het telefoonnummer 0800-656 5010. 


Hoi, 

Dat heb ik al gedaan maar die zijn er van overtuigd dat ze juist gehandeld hebben.

Dat ik weken heb moeten wachten, maakt ze niks uit. 

Ik vind een heel verschil, 64 gb of 128 gb.

Ze nemen mijn claim niet verder in behandeling.

Daarom probeer ik via deze manier..

 


Dat snap ik heel goed, het is ook niet hetzelfde. Wij gaan alleen niet over de toestelverzekeringen, dus ik kan je hier helaas niet bij helpen. Ik kan je enkel nog aanraden om online een klacht in te dienen om te kijken wat de mogelijkheden zijn.