Skip to main content

28-06 heb ik online mijn abonnement verlengd en een nieuw toestel gekocht. Die is 30-06 geleverd, hij bleek een update niet te kunnen uitvoeren dus ik ben er mee naar de KPN store gegaan. Ze konden me niet verder helpen, ik moest het via Apple regelen. Een vriendelijke Apple medewerker heeft me geholpen echter bleek hij bij het updaten van apps het weer niet te doen. Ik heb telefonisch contact opgenomen met KPN en kon naar een winkel om dit toestel te retourneren en een nieuwe te krijgen. Echter ben ik net door de KPN medewerker afgewimpeld met het verhaal dat als je online hebt besteld je het ook zelf moet regelen verder. Echt van de ZOTTE! Een fout van jullie, jullie sturen een kapot toestel op en ik (de klant) mag het zelf oplossen. Er is totaal geen medewerking, ik word niet doorverbonden door iemand die mij wel kan helpen niks. Ik ben er ondertussen al 27 uur mee bezig. Niemand kan mij helpen, Mijn oude toestel is stuk, ik kan niet gebeld worden maar ik kan ook geen nieuw toestel krijgen. Ik loop al zoveel jaren bij KPN, normaal haal ik een nieuw toestel in de winkel alleen ik heb 1,5 week geleden mijn arm gebroken dus moest online bestellen. Het valt me zwaar tegen dit, echt verschrikkelijk slecht. Nu heb ik het toestel dus net teruggestuurd want dit was de enige optie, maar dat risico is ook nog eens voor mijzelf staat onder aan de brief. Dus ik dacht ik stuur hem aangetekend maar dat kan ook niet want het is maar tot €500 verzekerd. Ik vind het echt waar absurd deze gang van zaken.  

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

28-06 heb ik online mijn abonnement verlengd en een nieuw toestel gekocht. Die is 30-06 geleverd, hij bleek een update niet te kunnen uitvoeren dus ik ben er mee naar de KPN store gegaan. Ze konden me niet verder helpen, ik moest het via Apple regelen. Een vriendelijke Apple medewerker heeft me geholpen echter bleek hij bij het updaten van apps het weer niet te doen. Ik heb telefonisch contact opgenomen met KPN en kon naar een winkel om dit toestel te retourneren en een nieuwe te krijgen. Echter ben ik net door de KPN medewerker afgewimpeld met het verhaal dat als je online hebt besteld je het ook zelf moet regelen verder. Echt van de ZOTTE! Een fout van jullie, jullie sturen een kapot toestel op en ik (de klant) mag het zelf oplossen. Er is totaal geen medewerking, ik word niet doorverbonden door iemand die mij wel kan helpen niks. Ik ben er ondertussen al 27 uur mee bezig. Niemand kan mij helpen, Mijn oude toestel is stuk, ik kan niet gebeld worden maar ik kan ook geen nieuw toestel krijgen. Ik loop al zoveel jaren bij KPN, normaal haal ik een nieuw toestel in de winkel alleen ik heb 1,5 week geleden mijn arm gebroken dus moest online bestellen. Het valt me zwaar tegen dit, echt verschrikkelijk slecht. Nu heb ik het toestel dus net teruggestuurd want dit was de enige optie, maar dat risico is ook nog eens voor mijzelf staat onder aan de brief. Dus ik dacht ik stuur hem aangetekend maar dat kan ook niet want het is maar tot €500 verzekerd. Ik vind het echt waar absurd deze gang van zaken.  Mijn vraag is hoe dit mogelijk is?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Goedemorgen @LJK, goed dat jij je ervaring hier met ons deelt. Ik heb je topics samengevoegd: eentje is voldoende :wink:.

Ik lees en snap dat je een andere verwachting had: excuses dat het anders gelopen is en dat je telefonisch verkeerd geïnformeerd bent. Wij en zeker jij niet, hebben er geen baat bij om een defect toestel op te sturen, maar het kan een enkele keer gebeuren dat een toestel defect is bij bezorging. Om een retournering en in dit geval een nieuwe bestelling in orde te maken, is het belangrijk om de bestelling op de juiste manier te retourneren. Dat verschilt per wijze hoe de bestelling geplaatst is en daarom doen wij onze uiterste best om dat zo duidelijk uit te leggen, bijvoorbeeld in de documentatie + retourformulier die bij een bestelling zit of op onze website Terugsturen apparatuur. Heel zuur dat mijn collega het niet goed voor de bril had en je naar de winkel heeft doorverwezen en je vervolgens daar te horen hebt gekregen hoe het wel werkt :thinking:.

Wat ik kan en voor je wil doen, is de collega die je gesproken hebt feedback geven? Ik heb dan je klantgegevens nodig, zodat ik kan nakijken wie je gesproken hebt. Mocht je dit willen, voeg jij dan je klantnummer/ bestelnummer, postcode en huisnummer + je volledige naam toe in je Forum profiel? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor KPN Moderators.

Als het goed is, heb je een verzendbewijs van het pakket ontvangen? Ik raad je aan om de status van de verzending komende week te controleren: of het pakket ontvangen is en een tip is ook om het verzendbewijs 3 maanden te bewaren. Zodra het pakket ontvangen, gecontroleerd en akkoord bevonden is, wordt er een nieuw toestel opgestuurd. Via de online besteltool kun je de status van de verzending van het nieuwe toestel bijhouden (let op: het is je bestelnummer met de toevoeging -A. Voorbeeld: je bestelnummer is ARMOR-1234567-1 dat wordt ARMOR-1234567-1-A).
Ik hoop dat je retourzending snel afgehandeld wordt en sterkte met je gebroken arm!Â